• Wall•E
    57%
  • Kung Fu Panda
    19%
  • Rejsen til Saturn
    8%
  • Star Wars: The Clone Wars
    4%
  • Jeg kan ikke lide animationsfilm
    3%
  • Madagascar 2
    3%
  • Horton og støvfolket Hvem!
    3%
  • Anden animationsfilm
    2%
  • Legenden om Jordhavet
    1%
  • Space Chimps
    1%
  • Niko og de flyvende rensdyr
    0%
  • Disco ormene
    0%
  • Lucky Luke - Mod vest!
    0%
  • En Grimm historie
    0%

Stemmer i alt: 1145

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Is 15 år siden

Kung Fu Panda skal da have min stemme. Den er virkelig underholdende og hylende morsom. Wall-E og Horton og støvfolket Hvem! er også fine animationsfilm. Begge fandt jeg tankevækkende til tider, men der er stadig langt vej til Pandaen. :)
Gravatar

#12 elwood 15 år siden

Wall-E Pixar magi når det er rigtig godt, og så det fænomenale Score af Thomas Newman, der følger filmen så godt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 filmz-Bruce 15 år siden

Det må blive Wall-E pga. en forrygende første halvdel. Sidste halvdel fes lidt ud. Og så har jeg på fornemmelsen, at mr gaijin har ret omkring Waltz with Bashir. Den ser jeg meget frem til.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14 BN 15 år siden

Stemte blankt.

Overvejede at stemme på 'Wall*E', men her bagefter står den ikke så stærkt i min bevidsthed som en virkelig god (Pixar-)film ellers plejer at gøre (muligvis af samme årsag som bruce er inde på). .... Ihvertfald ikke stærkere end 'Horton og Støvfolket', hvilket tyder på, at jeg er nødt til at gense begge film. ... 'Kung Fu Panda' får nok tredjepladsen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15 Benway 15 år siden

Både "Kung Fu Panda" og "Horton og støvfolket Hvem!" var ganske sjove, men det er helt afgjort "Wall•E", som er i sin helt egen klasse.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#16 filmz-Bruce 15 år siden

#15 Jeg så den med min "lille" i weekenden igen. Og jeg lagde mærke til, at det jeg smilede og grinte mest af var Wall•E's "Evaaaa" udbrud og når Eva sagde hendes fabriksfremstillede grin. Det var super timing og sødt, uden at være kvalmt.
Gravatar

#17 fuskak 15 år siden

Kung Fu panda, skarpt efterfulgt af 3 rigtig gode animationsfilm, Horton og støvfolket hvem, Wall E og så Rejsen til saturn.

Alle rigtig underholdene film :)
If you aint first, you'r last.
Gravatar

#18 Benway 15 år siden

#16 Helt enig. Ellers er en af de ting, jeg godt kan lide ved den er, at den i modsætning til så mange andre ikke forsøger at være morsom hele tiden. Det kan godt gå lange passager både i første og sidste del, hvor tempoet bliver skruet ned for at dvæle lidt ved de enkelte situationer, og lade dem vokse på en.

Det er et mod og en selvtillid, jeg godt kunne savne i mange moderne film (både almindelig og animation), der absolut skal haste videre i rædsel for at kede dens utålmodige publikum.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#19 filmz-Bruce 15 år siden

#18 Det er jeg også enig i. Der har været ... og er, en tendens til DAMP, hvor det skal gå så hulens stærkt med skiftene i situationskomik. Havde Wall•E formået at følge formlen til dørs fra de første 45 minutter (i mine øjne), så havde filmen virkelig været et animations mesterværk af de meget meget sjældne, Pixars 2001. Sidste halvdel er på ingen måde dårlig, men magien som jeg synes var tilstede i første halvdel, forsvandt lidt med fedlingenes indtog :)
Gravatar

#20 wimmie 15 år siden

Wall-E - fordi den er sød og smuk og fantastisk flot lavet - den bedste Pixarfilm til dato :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: