• Wall•E
    57%
  • Kung Fu Panda
    19%
  • Rejsen til Saturn
    8%
  • Star Wars: The Clone Wars
    4%
  • Jeg kan ikke lide animationsfilm
    3%
  • Madagascar 2
    3%
  • Horton og støvfolket Hvem!
    3%
  • Anden animationsfilm
    2%
  • Legenden om Jordhavet
    1%
  • Space Chimps
    1%
  • Niko og de flyvende rensdyr
    0%
  • Disco ormene
    0%
  • Lucky Luke - Mod vest!
    0%
  • En Grimm historie
    0%

Stemmer i alt: 1145

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 elwood 15 år siden

Det jeg best ku li ved Wall-E var at den minde mig meget om Luxo Jr., Knick Knack og alle de andre kortfilm i humoren, og dens fortæller stil, At den så bliver hel bibelsk tilsidst er så en anden ting, men det er klart hans "dagligdag" der underholdte mig mest.

Det er små detaljer, hele forløbet med Wall-E der finder ting på jorden, mens han rydder op, og hans facination af tingene på andre måder end vi mennesker (æsken med ringen er et godt eksemple)

kort sagt mindede den mig om dengang Pixar blot var nogle der lavede små fantastiske animations kortfilm, og det var jeg vild med.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 Ceepa 15 år siden

Wall-E = overrated imo. Har set de første 20 minutter af filmen hvorefter jeg falder i søvn af ren og skær kedsomhed
Gravatar

#23 Truntemus 15 år siden

Min stemme går til Kung Fu Panda.. den var bare lidt sjovere end Wall-E og Discoormene, derfter kom Madagascar 2 og Horton og så til sidst Rejsen til Saturn
Gravatar

#24 filmz-bigemaster666 15 år siden

øhh, jeg skammer mig jeg har ikke set wall e og kon fu panda eller jeg har storset ikke set nogen af dem :( :)
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#25 MOVIE1000 15 år siden

mangler der ikke Batman Gotham Knight
men min stemme faldt på Wall- e historien var lidt langtrukket og der er sadig en ting jeg ikke helt forstår i Wall-E:de fede mennesker er dovne hele tiden hvordan kan de så have børn/ få børn?
men derfor var den stadig rigtig godt animeret og lydene
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#26 colocho 15 år siden

#25 - Tænker at det er vel noget med noget reagensglas, og nogle gode pumper :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#27 Bony 15 år siden

#22 - Det overrasker mig gang på gang, at der er nogen der kan se tyve minutter af en film og så kalde den "overrated", "kedelig" eller "dårlig". Det er sgu godt klaret!

Hvis du faldt i søvn under filmen er det måske din egen skyld og ikke filmens?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#28 filmz-jonasgr 15 år siden

Har ikke set nogle af filmene og tror kun at det bliver Wall-E jeg får set. Animationsfilm er fine nok til en omgang hurtig underholdning.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#29 Riqon 15 år siden

#27 -

Enig. Det minder mig om, at jeg så traileren til Australia, og det er absolut en af de bedste episke kærlighedsdramaer, jeg aldrig nogensinde har set. ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#30 Kram 15 år siden

Wall•E, uden tvivl den bedste animations film jeg har set :)
...
If winning isn't everything, why do they keep score?

Skriv ny kommentar: