-
"Ratatouille"32%
-
"The Simpsons Movie"32%
-
"Beowulf"9%
-
"TMNT"7%
-
"Shrek den tredje"5%
-
"Min nabo Totoro"4%
-
"Surf's Up"3%
-
Anden animationsfilm3%
-
"Persepolis"1%
-
"Bee Movie - Det store honningkomplot"1%
-
"Kiki - Den lille heks"1%
-
"Jungledyret Hugo - Fræk, flabet og fri"0%
Stemmer i alt: 1809
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 HonoDelLoce 16 år siden
Og ikke nødvendigvis kun fordi jeg er hardcore Simpsons-fanboy, men også fordi, at den fandens rotte-film sleeeeeeeeeet ikke fangede mig..
Nok fordi den jo nærmest blev hyped til at være et mesterværk, og jeg finder intet fornyende over animations-stilen, intet særligt morsomt og heller ej noget som helst særligt gribende (ikke mere end så mange andre animations-film i hvert fald..)
Shrek 3 dumpede på at jeg så den med dansk tale (little'brows skyld) - men den havde nok ikke væltet de gule Springfielders af alligevel..
#22 BN 16 år siden
Tillad mig lige at låne nogle af dine udtryk:
Ratatouille ER virkelig et mesterværk.
Den havde en utrolig detaljerigdom i animationen, som det bestemt ikke er alle animationsfilm der har. I denne henseende VIRKEDE den fornyende.
Den var rigtig morsom på den klukkende måde.
Og den var virkelig gribende med sin skildring af den madglade, fordomsfri rotte.
Og bagefter sad jeg med en fornemmelse som jeg ikke har haft siden den første Toy Story-film eller siden den første Shrek-film - fornemmelsen af at have set en originial, sjov og sprudlende veloplagt animationsfilm, der ligesom disse repræsenterer det ypperste fra genren.
Tak for lån. ;-)
#23 Åkepool 16 år siden
Så min stemme gik til Homer :)
Det skal dog siges, at jeg ikke har set så skide mange af de nævnte film.
#24 Collateral 16 år siden
#25 Wrangque 16 år siden
Ratatouille er genial animeret og en sød historie... helt fantastisk film!
Men Persepolis fik min stemme. Nevermind "animation" det er bare en rigtig rigtig god film! (selvom jeg også er vild med den animations stil de har benyttet)
#26 Kram 16 år siden
If winning isn't everything, why do they keep score?
#27 Ikari 16 år siden
#28 keitel 16 år siden
#29 jesperhp 16 år siden
#30 Syndrome 16 år siden