• "Ratatouille"
    32%
  • "The Simpsons Movie"
    32%
  • "Beowulf"
    9%
  • "TMNT"
    7%
  • "Shrek den tredje"
    5%
  • "Min nabo Totoro"
    4%
  • "Surf's Up"
    3%
  • Anden animationsfilm
    3%
  • "Persepolis"
    1%
  • "Bee Movie - Det store honningkomplot"
    1%
  • "Kiki - Den lille heks"
    1%
  • "Jungledyret Hugo - Fræk, flabet og fri"
    0%

Stemmer i alt: 1809

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg hoppede også på Simpsons..

Og ikke nødvendigvis kun fordi jeg er hardcore Simpsons-fanboy, men også fordi, at den fandens rotte-film sleeeeeeeeeet ikke fangede mig..

Nok fordi den jo nærmest blev hyped til at være et mesterværk, og jeg finder intet fornyende over animations-stilen, intet særligt morsomt og heller ej noget som helst særligt gribende (ikke mere end så mange andre animations-film i hvert fald..)

Shrek 3 dumpede på at jeg så den med dansk tale (little'brows skyld) - men den havde nok ikke væltet de gule Springfielders af alligevel..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 BN 16 år siden

#21 - honodelloce:

Nok fordi den jo nærmest blev hyped til at være et mesterværk, og jeg finder intet fornyende over animations-stilen, intet særligt morsomt og heller ej noget som helst særligt gribende (ikke mere end så mange andre animations-film i hvert fald..)

Tillad mig lige at låne nogle af dine udtryk:

Ratatouille ER virkelig et mesterværk.

Den havde en utrolig detaljerigdom i animationen, som det bestemt ikke er alle animationsfilm der har. I denne henseende VIRKEDE den fornyende.

Den var rigtig morsom på den klukkende måde.

Og den var virkelig gribende med sin skildring af den madglade, fordomsfri rotte.

Og bagefter sad jeg med en fornemmelse som jeg ikke har haft siden den første Toy Story-film eller siden den første Shrek-film - fornemmelsen af at have set en originial, sjov og sprudlende veloplagt animationsfilm, der ligesom disse repræsenterer det ypperste fra genren.

Tak for lån. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#23 Åkepool 16 år siden

Ratatouille var sød, nuttet og hyggelig, ikke mere end det.
Så min stemme gik til Homer :)

Det skal dog siges, at jeg ikke har set så skide mange af de nævnte film.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#24 Collateral 16 år siden

Simpsons og shrek er de eneste jeg har set fra listen, og selvom jeg havde set alle de andre, tror jeg fortsat valget var faldet på "The Simpsons Movie".
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#25 Wrangque 16 år siden

Jeg skal lige høre... hvorfor har totoro og kiki været i biograferne igen? Jeg har i hvertfald ikke set skyggen af dem her... then again... vi var "heldige" vi fik Hitman....

Ratatouille er genial animeret og en sød historie... helt fantastisk film!

Men Persepolis fik min stemme. Nevermind "animation" det er bare en rigtig rigtig god film! (selvom jeg også er vild med den animations stil de har benyttet)
Gravatar

#26 Kram 16 år siden

Hvor er "Jeg bryder mig ikke om animations film" :(
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#27 Ikari 16 år siden

#26 Af én, der ikke bryder sig om animationsfilm, er det da besynderlig, at du så har "Animatrix" på din liste over favoritfilm ;)
Gravatar

#28 keitel 16 år siden

#2, #26 Hørt - Animationsfilm sutter.
Gravatar

#29 jesperhp 16 år siden

"Totoro". Superfed film. Ikke mindst på grund af den der lille sang "totoro totoro, totoro totoro" ;)
Gravatar

#30 Syndrome 16 år siden

Simpsons.. tror næsten ikke jeg kommer til at grine sådan af en film i 2008 :)
danielbloch.dk

Skriv ny kommentar: