• "Ratatouille"
    32%
  • "The Simpsons Movie"
    32%
  • "Beowulf"
    9%
  • "TMNT"
    7%
  • "Shrek den tredje"
    5%
  • "Min nabo Totoro"
    4%
  • "Surf's Up"
    3%
  • Anden animationsfilm
    3%
  • "Persepolis"
    1%
  • "Bee Movie - Det store honningkomplot"
    1%
  • "Kiki - Den lille heks"
    1%
  • "Jungledyret Hugo - Fræk, flabet og fri"
    0%

Stemmer i alt: 1809

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Aras 16 år siden

Jeg var i tvivl, da The Simpsons underholdt mig mest, men på den anden side, kunne jeg rigtig godt lide den anderledes animationsfilm (for ikke at sige mest virkelighedstro), Persepolis. Valget faldt på den sidstnævnte, da det var en film jeg tænkte længe over efter at have set den...
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#12 filmz-Narniabæver 16 år siden

Hurlum Haj og Cykelmyggen Egon mangler på listen, men de skulle vist nok begge have floppet.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#13 davenport 16 år siden

Cykelmyggen Egon kan vel ikke rigtig betegnes som animation, snarere en ubehjælpelig omgang krims krams?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 BN 16 år siden

Ratatouille

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15 krille 16 år siden

Selvom jeg er kæmpe fan af The Simpsons og syntes at filmen var en fremragende film, så må min stemme altså gå til "Ratatouille", da det er en vidunderlig film med en fantastisk simpel historie og et af de bedste og mest vidunderligste scores, jeg nogensinde har hørt. Jeg kan ikke sætte en finger på Ratatouille og derfor ligger den på min top 10 over 2007 bedste film.
Fear can hold you priosoner. Hope can set you free. Tagline. The Shawshank Redemption
Gravatar

#16 filmz-ZOPTIKEREN 16 år siden

Uden tvivl Min nabo Totoro, netop fordi indhold er mere hver end visuelt indtryk i sidste ende.

Ratatouille er da meget sød, men det er det samme disney historie igen bare med nye "skins". "The Simpsons Movie" er meget sjov, men jo bare et langt afsnit af serien og holder ikke selvstændigt hvis man ikke kender miljøet i forvejen. Shrek er suppekogning v.III og Surfs up samt Bee movie er da meget søde, men glemt igen efter et par timer. De andre har jeg ikke set.
Gravatar

#17 filmz-Is 16 år siden

Ratatouille
En meget underholdende og sød film :O)
Gravatar

#18 rockysds 16 år siden

Persepolis. No question.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#19 BN 16 år siden

The Simpsons fører nu ...

RATS !!!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#20 mr gaijin 16 år siden

Jeg valgte at ignorere de to Miyazaki-repremierer, og i stedet satte jeg et kryds ved Persepolis. Jeg kan måske bedre lide Totoro, der er i den absolutte top af animationsfilm fra 80erne. Men Persepolis og Ratatouille er til gengæld de bedste fra 2007.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: