• "The Simpsons"
    64%
  • "Futurama"
    20%
  • "Family Guy"
    13%
  • "American Dad"
    2%
  • "King of the Hill"
    1%

Stemmer i alt: 1399

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-darthfrede 18 år siden

"Futurama"... Den eneste af de nævnte serier der formår at have et rigtig godt og vigtigt plot i alle deres afsnit. "Futurama" er den bedste animerede serie nogensinde!!!
:-)
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#32 Bubbi 18 år siden

Helt klart Futurama..
Gravatar

#33 filmz-Don Drift 18 år siden

Der burde ikke herske nogen tvivl... Simpsons!
"Sideways, all days!"
Gravatar

#34 Slettet Bruger [701842893] 18 år siden

Simpsons er serien for mig - så den fik min stemme.
Gravatar

#35 dolphinfriendly 18 år siden

Futurama. Mange afsnit har jeg kunne småfnise over flere dage efter, særligt "The Hooking" og "Anthrology of Interest (tror der er tre af dem)". Hehe selv nu trækker jeg på smilebåndet, blot ved tanken af Bender.

Gravatar

#36 PredatorX 18 år siden

Mange af jer som har stemt The Simpsons (måske mest henvendt til de yngre af slagsen): Har I set de andre serier? Er bare nysgerrig...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#37 dyg 18 år siden

#36 - Ja, har set dem alle (Dog er jeg ikke blandt de yngre).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#38 kill the bills 18 år siden

Den er sku svær kan bedst lide Simpsons Futurama og Family Guy. American Dad er også super, men ikke helt lige så god og har aldrig set King of the Hill. Det er også forskelligt hvad jeg ser af de tre, men jeg stemte på Simpsons for har flere gode minder fra den serie.
Gravatar

#39 filmz-jonasgr 18 år siden

Jeg har skam også set allesammen. Og der er ingen der kommer i nærheden af Simpsons. Futurama var lovende, men var ikke på samme måde som Simpson så kontroversielt.

Tror også at grunden til at Simpson har holdt så længe er fordi, at den tager samfundsaktuelle ting op og gør grin med det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#40 PredatorX 18 år siden

#37, #39

Oki:-)

Grunden til at jeg spurgte, var såmænd bare fordi jeg synes så mange undlod at komme med en begrundelse...

thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: