• "The Simpsons"
    64%
  • "Futurama"
    20%
  • "Family Guy"
    13%
  • "American Dad"
    2%
  • "King of the Hill"
    1%

Stemmer i alt: 1399

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 frygtl0s 18 år siden

Det var en svær en, min gik dog til family guy bl.a. for denne quote: "Mother, I come bearing a gift. I'll give you a hint: it's in my diaper and it's not a toaster." genialt... Jeg er også lidt skuffet over at american dad gjorde grin med scrubs i sidste afsnit... Jeg har dog ikke set king of the hill..
Gravatar

#42 enfilmnørd 18 år siden

Jeg er blandt de yngre(1986), og jeg stemte The Simpsons
Men jeg har set alle serierne, på nær "King of the Hill"(den kender jeg ikke). Jeg fandt ikke ,at jeg kunne komme med nogen "nye" argumentert, eller behøvede at komme med en videre argumentation i min post(#22). En af grundende var bl.a. at jeg mener, at det af serien kan lave sæson 20 siger en del. ELlers valgte jeg den fordi jeg syntes den er sjov, opfindsom, og man bekymre sig for figurerne. The simpsons er måske ikke så original mere, men selvom de første sæsoner var de bedste, er det stadig en rigtig god serie. Med hensyn til de andre serier holder jeg meget af Futurama, der med sin til tider meget grove humor laver plots der er meget nytænkende og til tider bare underlige. Personeren er lidt flade, men meget morsomme. Det er dog efter min mening, en meget intelligent serie."American Dad" er da også meget god, men jeg kan bedre lide de andre, jeg gætter på at det er et spørgsmål om smag. Personligt har "Family Guy" aldrig rigtigt sagt mig noget; Jeg syntes serien er plat og uinteressant(men igen, jeg er en af de yngre). "King of the Hill" har jeg som skrevet ikke set, men jeg vil da gerne give den en chance, hvor kan man se den(kanal og tid)? håber det var hvad du ville vide.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#43 maniac 18 år siden

#39 Simpsons, kontroversielt? Når jeg tænker kontroversielle tegnefilmserier, er Simpsons ikke umiddelbart serien der falder mig ind...

Grunden til jeg stemte Futurama, er at jeg synes, at alle afsnit overholder en høj kvalitet, og der er et vist narativt element deri. Udover det synes jeg det er den serie der har de mest rørende afsnit (fx "Luck of the Fryrish" og "Jurassic Bark").

Jeg kan godt lide simpsons, men serien er hæmmet af sin egen form, hvor de andre serier er mere frie til at lave anderledes afsnit, end blot holde sig til en standard-formel. Angiveligt er en af de største grunde til simpsons stadig er på skærmen, fordi Fox ønsker at sætte en ubrydelig rekord i hvor mange afsnit en animeret serie kan have... Og det er da den forkerte grund til at holde en serie i live, der i mange sæsoner har kørt på repeat...
Gravatar

#44 filmz-lbw 18 år siden

#19 Helt enig. Stemte dog på Futurama... ;o)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#45 Collateral 18 år siden

Simpsons er det ypperligste!
American dad er en lam udgave af simpsons, bar uden den gule farve og de sjove scener, og de sjove dialoger..
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#46 PredatorX 18 år siden

Hvad snakker du om!? Du kan da ikke sammenligne The Simpsons og American Dad. American Dad er én stor satire af Bush's Amerika, hvor modparten, de arabiske lande, også må tage lidt tæv. Kan du sige det om The Simpsons!?!?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#47 miksko1 18 år siden

Synes de er sjove allesammen, men min top fem er nok sådan her:

1. simpsons
2. Futurama
3. Family Guy
3. American Dad
5. King of the Hill
Gravatar

#48 filmz-Ikonoklast 18 år siden

Top 5:
Family Guy
Futurama
The Simpsons
Jeg har ikke set King of the Hill.

(Hvis South Park og Ren & Stimpy måtte være med, så kom de ind efter Family Guy.;))
Gravatar

#49 filmz-Simm 18 år siden

Kender ikke King of the Hill, men jeg har svært ved at vælge en favorit blandt de resterende, for de er allesammen gode.
Gravatar

#50 Collateral 18 år siden

#46: hehe, jeg syntes måden seriens komiske scener er klippet på minder om the simpsons. Det er nok en langt bedre formulering, undskyld den anden besked, var i dårligt humør den dag :/ skal ikke ske igen..
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: