-
"The Simpsons"64%
-
"Futurama"20%
-
"Family Guy"13%
-
"American Dad"2%
-
"King of the Hill"1%
Stemmer i alt: 1399
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 frygtl0s 18 år siden
#42 enfilmnørd 18 år siden
Jeg er blandt de yngre(1986), og jeg stemte The Simpsons
Men jeg har set alle serierne, på nær "King of the Hill"(den kender jeg ikke). Jeg fandt ikke ,at jeg kunne komme med nogen "nye" argumentert, eller behøvede at komme med en videre argumentation i min post(#22). En af grundende var bl.a. at jeg mener, at det af serien kan lave sæson 20 siger en del. ELlers valgte jeg den fordi jeg syntes den er sjov, opfindsom, og man bekymre sig for figurerne. The simpsons er måske ikke så original mere, men selvom de første sæsoner var de bedste, er det stadig en rigtig god serie. Med hensyn til de andre serier holder jeg meget af Futurama, der med sin til tider meget grove humor laver plots der er meget nytænkende og til tider bare underlige. Personeren er lidt flade, men meget morsomme. Det er dog efter min mening, en meget intelligent serie."American Dad" er da også meget god, men jeg kan bedre lide de andre, jeg gætter på at det er et spørgsmål om smag. Personligt har "Family Guy" aldrig rigtigt sagt mig noget; Jeg syntes serien er plat og uinteressant(men igen, jeg er en af de yngre). "King of the Hill" har jeg som skrevet ikke set, men jeg vil da gerne give den en chance, hvor kan man se den(kanal og tid)? håber det var hvad du ville vide.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#43 maniac 18 år siden
Grunden til jeg stemte Futurama, er at jeg synes, at alle afsnit overholder en høj kvalitet, og der er et vist narativt element deri. Udover det synes jeg det er den serie der har de mest rørende afsnit (fx "Luck of the Fryrish" og "Jurassic Bark").
Jeg kan godt lide simpsons, men serien er hæmmet af sin egen form, hvor de andre serier er mere frie til at lave anderledes afsnit, end blot holde sig til en standard-formel. Angiveligt er en af de største grunde til simpsons stadig er på skærmen, fordi Fox ønsker at sætte en ubrydelig rekord i hvor mange afsnit en animeret serie kan have... Og det er da den forkerte grund til at holde en serie i live, der i mange sæsoner har kørt på repeat...
#44 filmz-lbw 18 år siden
#45 Collateral 18 år siden
American dad er en lam udgave af simpsons, bar uden den gule farve og de sjove scener, og de sjove dialoger..
#46 PredatorX 18 år siden
Hvad snakker du om!? Du kan da ikke sammenligne The Simpsons og American Dad. American Dad er én stor satire af Bush's Amerika, hvor modparten, de arabiske lande, også må tage lidt tæv. Kan du sige det om The Simpsons!?!?
#47 miksko1 18 år siden
1. simpsons
2. Futurama
3. Family Guy
3. American Dad
5. King of the Hill
#48 filmz-Ikonoklast 18 år siden
Family Guy
Futurama
The Simpsons
Jeg har ikke set King of the Hill.
(Hvis South Park og Ren & Stimpy måtte være med, så kom de ind efter Family Guy.;))
#49 filmz-Simm 18 år siden
#50 Collateral 18 år siden