-
Haley Joel Osment40%
-
Macauley Culkin17%
-
Daniel Radcliffe17%
-
Anden16%
-
Freddie Highmore4%
-
Ole Neuman3%
-
Henry Thomas2%
-
Jon Provost1%
-
Jonathan Lipnicki1%
Stemmer i alt: 1395
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 filmz-Bruce 18 år siden
#52 filmz-yoshimura 18 år siden
#53 BN 18 år siden
Tænker på hans mesterlige skuespil i "Empire of the Sun" (instrueret af Spielberg).
#54 mini_jette 18 år siden
ups...
Er den værd at se?
#55 vapor 18 år siden
#56 BN 18 år siden
Absolut ja! ... Hvis du kan lide mere stille dramaer á la "Schindler's List" o.lign.
#57 mini_jette 18 år siden
hehe... pudsigt du lige skulle nævne Schindler's list...
Endnu en i det utal af film jeg har TÆNKT på at jeg ville se, men aldrig har taget mig sammen til at se...
Et andet eksempel måske??
#58 vapor 18 år siden
Broen over Floden Kwai med lidt Oliver Twist måske? :)
#59 BN 18 år siden
Vapor's eksempel i #58 er egentlig ikke helt tosset, for det handler om en dreng der skal meget ondt igennem (ligesom Oliver Twist) og meget af filmen foregår i en japansk fangelejr (ligesom "Broen over floden Kwai") ... men overordnet er det bare et spørgsmål om du kan lide film hvor handlingen har krigen som baggrund, og hvor det handler om at overleve trods dårlige odds, trods de tab og den smerte, enhver krig fører med sig.
Kan du lide den genre, så er filmen lige noget for dig, og som en lille interessant ting kan jeg nævne, at historien er delvis autentisk.
#60 mini_jette 18 år siden
I så fald tror jeg roligt jeg kan kaste mig ud idet... Broen over floden Kwai er en af mine 'all-times-favourites' og Oliver Twist har været min ynglings historie siden jeg læste bogen som 10-årig...
Jeg siger tak... og begiver mig nu mod diverse online dvd-forhandlere for at finde mig et godt tilbud...