• Haley Joel Osment
    40%
  • Macauley Culkin
    17%
  • Daniel Radcliffe
    17%
  • Anden
    16%
  • Freddie Highmore
    4%
  • Ole Neuman
    3%
  • Henry Thomas
    2%
  • Jon Provost
    1%
  • Jonathan Lipnicki
    1%

Stemmer i alt: 1395

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 tiny 18 år siden

# 39

Am dåselatterserier = Sitcom (= situation comedy) :)

Nu ved jeg ikke, hvor længe siden, det er, du sidst har prøvet at følge med i en ny serie. Men jeg vil nu mene, at kvaliteten i am serier er blevet væsentligt forbedret i de sidste par år. Hvis du bare ikke vil følge med hver uge, kan man altid anbefale CSI, hvor man ikke behøver at se hvert afsnit. Desuden er der jo altid dvd :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#42 DarkLight 18 år siden

#39, se Scrubs.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#43 filmz-yoshimura 18 år siden

#39 Så er der jo håb for dig, for du kan jo købe masser af lækre serier på dvd, så du ikke går glip af noget:

Carnivale
Rome
Band of Brothers
Taken
The Wire
Wire In the Blood
Firefly
Edge of Darkness
Wild Palms
Deadwood
Lost
X-Files
Millenium
The Office

... og mange, mange flere. Eler er der også noget galt med dem?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#44 Yoda 18 år siden

En liste, der får mine tænder til at løbe i vand. Glæder mig som bare pokker til "Rome" udkommer......
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#45 vapor 18 år siden

#32 Ja du har ret! Bale var genial i Empire of the Sun.
Gravatar

#46 Bates 18 år siden

Jeg må nu også indrømme at jeg er helt tosset med serier :)

Fik også lige se lost season 1 i weekenden...super fed serie!

#43 - Der mangler "Oz", "Alias", "Six Feet Under" og "Sopranos" på din liste ;)
Gravatar

#47 vapor 18 år siden

*host* Emnet er barneskuespillere! *host*
Gravatar

#48 filmz-Ikonoklast 18 år siden

Anden: Christian Bale

#49 18 år siden

41 & 43; Som sagt, så når jeg aldrig at komme ind i en series univers, fordi jeg ikke får set mere end et par afsnit. Jeg har ikke tid/disciplin til at se alle afsnit, og så taber jeg interessen.

Det var altså forkert af mig at betvivle kvaliteten af alle serier. Det er bare ikke noget for mig.
Gravatar

#50 lagoni 18 år siden

Det blev også 'anden' med Christian Bale i tankerne. Jeg synes han er fantastisk som voksenskuespiller, men var virkelig forbløffet over det talent han udviser i Solens Rige.

Jeg har aldrig brudt mig om ham Haley-fyren, synes han mangler lidt 'glød', han er meget mekanisk i sin optræden og ikke særlig interessant.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: