• The Joker
    57%
  • Ra's Al Ghul
    9%
  • The Penguin
    8%
  • Catwoman
    6%
  • Scarecrow
    6%
  • The Riddler
    5%
  • Two-Face
    4%
  • Mr. Freeze
    3%
  • Poison Ivy
    1%

Stemmer i alt: 1451

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 dh-ad 18 år siden

Kan man tage sin stemme i sig igen? Jeg stemte Jokeren, men kom siden til at tænke på Danny Devito som Pengvinen. Så jeg har fortrudt, han er simpelthen for sej!
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#12 PredatorX 18 år siden

Du kan slette cookies på din computer og stemme igen:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#13 Hal60 18 år siden

Uden tvivl Mark Hamill's Joker. Han er alt for herlig.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#14 pulse83 18 år siden

Da jeg ikke har set (eller rettere, hørt) Mark Hamill's Joker, vælger jeg at sige Jack Nicholsons Joker, som er formidabel.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#15 Munchkim 18 år siden

På hvilken måde menes der i den poll? Er det omkring hvilken skurk man har syntes bedst om i de Batman film som der er lavet indtil videre eller om hvilken skurk man helst vil se i en Batman film?

Hvis det er omkring hvilen skurk jeg syntes bedst om, vælger jeg klart Jokeren. Men hvis han skal representeres på det store lærrede skal man også huske at caste en person som kan ramme det vanvid som han har nogenlunde godt, for jeg må altså igen indrømme at Jack Nicholson skuffede mig som Joker.

Hvis det er om hvilken karakter som jeg syntes bedst om fra de allerede eksisterende film, så må jeg nu sige Ra's Al Ghul, da det nok er den som rammer tegneserie versionen mest på kornet. Jeg må nu indrømme at jeg savnede Talia Al Ghul lidt i Batman Begins, men det går nu nok. Hvis vi havde fået lidt mere at se til Scarecrow havde han nok taget førstepladsen.
Gravatar

#16 cyberzed 18 år siden

Jeg svingede mest mellem Scarecrow og Penguin, men det blev Penguin.

P.S. Vil antage den Mark Hamill snak er i tegnefilmene?
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#17 elwood 18 år siden

Ja men ordet film indgår i tegnefilm 8-)

min mini anmeldelse

Batman Beyond: Return of the Joker

Batman er gået på pension, og ind træder den unge Terry, som er en mere fremtids agtig batman, Batman(Terry) forsøger at holde orden i byen som den nye ordens håndhæver, og Bruce Wayne har netop meldt sin tilbage komst til wayne intreprise, som han nu har tid til at koncentere sig om.

Men ak det vare ikke længe før der kommer ballade i byen, og ved et arrangement hos wayne intreprise, hvor Bruce skal til og holde tale kommer der et par udbudene gæster, heri blandt en der præcentere sig som the Joker... The Joker, men der er noget gal for Bruce Wayne dræbte ham selv en skæbnesvanger nat, som vi får fortalt i et flashback, men ikke desto mindrer er han tilbage på banen igen, og ja rigtig som mange har sagt da jeg blev anbefalet denne her film.

The Joker er virkelig i sit Es høhø, og bare hele introductionen af ham relativt i starten er meget flot sat op, han fyre stadig jokes af og er vanvittig, men han er endnu mere sindsyg end han har været før, og det får han rigeligt bevist i denne her film, damm igen må jeg rose Mark Hamill for hans stemmelægning, gad godt og se lidt behind the scenes hvor han indtaler stemmen, bare for at se hans grimasse.

Musikken skal ikke ha det hel store ros her, da det mest er hårdt pumpet rockmusik, som self. passer fint til den yngrer batman, men det er slet ikke oppe i samme klasse som Shirley Walker's Mask Of Phantasm.

Men hvis det er live action film, som det jo hedder hehe, så går valget nok på Scarecrow.

Historien fra Batman Begins minder utrolig meget om en fra Batman animations serien, jeg ved ikke om det er fordi Historien har været bragt i et blad før, eller om Batman Begins faktisk har været inspireret af afsnittet som hedder Dreams in Darkness.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 jesperhp 18 år siden

Nicholsons Joker! "have you ever danced with the devil in the pale moonlight?".
Gravatar

#19 Riqon 18 år siden

Tænkte på ham skizofrenen med gangster-dukken? Hva hedder han? For han var virkelig cool.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#20 Munchkim 18 år siden

#19 - Han hedder Arnold Wesker alias Ventriloquist og dukken hedder Scarface.

Skriv ny kommentar: