• The Joker
    57%
  • Ra's Al Ghul
    9%
  • The Penguin
    8%
  • Catwoman
    6%
  • Scarecrow
    6%
  • The Riddler
    5%
  • Two-Face
    4%
  • Mr. Freeze
    3%
  • Poison Ivy
    1%

Stemmer i alt: 1451

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Munchkim 18 år siden

En tegneserie som også virkelig viser hvor afhængig han er af sin mønt, er Arkham Asylum: A Serious House on Serious Earth, hvori lægerne forsøger at fjerne den onde del af ham, ved at tage hans mønt fra ham og så give ham en terning i stedet. Efter et stykke tid tager de så terningen fra ham og giver ham et sæt Tarot-kort så han har 78 muligheder i stedet for de to og seks. Der bryder han virkelig sammen fordi han ikke aner hvad han skal stille op med alle de muligheder.
Gravatar

#32 dh-ad 18 år siden

Så bliver jeg jo nød til at stemme 2 gange mere, for at opveje den første stemme! :-)
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#33 filmz-jonasgr 18 år siden

Jokeren.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#34 Bohemian 18 år siden

kom til at stemme på mr freeze men ville helst have stemt Scarecrow
Free in serenity.
Gravatar

#35 _VeNtUrAx_ 18 år siden

jeg kan nu godt lide jim carrey som the riddler.. som den eneste herinde tilsyneladende :-)

- This is your brain on the box. This is my brain on the box. Does anybody else feel like a fried egg?
- You knew Jesus?
- Knew him? Shit... Nigga owes me twelve bucks.
Gravatar

#36 HonoDelLoce 18 år siden

#35 - næh, jeg kunne nu egentlig også meget godt lide ham som the riddler :) Men det er nok fordi, at jeg aldrig har læst tegneserierne.. ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#37 jessup 18 år siden

Hvem er batman?
This is just until June
Gravatar

#38 blahblah 18 år siden

Bruce Wayne, men det er vist hemmeligt, så sh!
Gravatar

#39 NightHawk 18 år siden

# 22 -

Ja, 66'er udgaven er sgu fed. Ok, den er camp osv. men det blir den jo kun bedre af. Cesar Romero som Jokeren, er nu også ret sjov, selv om han ikke kommer op på siden af Jack Nicholson. :)

# 35 & 36 -

Jeg kan så modsat jer ikke fordrage Jim Carrey's udgave af The Riddler. Det virker løbende i filmen som om ham og Tommy Lee Jones/Two Face, har en konkurence kørende om hvem der kan overspille mest. Syntes ganske enkelt Carrey er rædselfuldt dårlig i den rolle. Derfor er hverken ham eller nogen af de ligså dåligt spillede skurke fra Joel Schumachers Batman del, at finde på min liste. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#40 Mercadian 18 år siden

Nicholsons Joker :)

Jeg kan personligt kun li' Tim Burtons Batman-film, og den nye Batman Begins af Christopher Nolan. Af Burtons synes jeg Batman Returns er den bedste, men Jack Nicholson er bedst som skurk.
If practice makes perfect, but nobody is perfect, then why practice?

Skriv ny kommentar: