-
Michael Keaton ("Batman", "Batman vender tilbage")83%
-
Christian Bale ("Batman Begins")15%
-
Adam West ("Batman - tv-serien")1%
-
George Clooney ("Batman & Robin")1%
-
Val Kilmer ("Batman Forever")1%
-
Kevin Conroy ("Batman: The Animated Series")0%
-
Clark Bartram ("Batman Dead End")0%
Stemmer i alt: 6308
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 HonoDelLoce 17 år siden
Shark Repellent Bat Spray ..
Just cracks me up..
#52 erikjust 17 år siden
Batman Beyond var på tros af den dårlige kretik den sikkert har fået her og der, faktisk temmelig god.
#53 elwood 17 år siden
Nej lad os bare holde de ting adskilt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#54 Åkepool 17 år siden
#34 - Det gør jo ikke en til en god skuespiller, at man taber sig en helvedes masse ;)
Stemte iøvrigt Michael Keaton :)
#55 HonoDelLoce 17 år siden
Når nu jeg bruger ordet "præstation", så hentyder jeg vel til hans skuespil i filmen, og ingenting overhovedet om hans fysik. Så hvor du får den med hans vægt fra, det må du fandme selv ligge og rode med - men lad være med at fyre det bræk af som om jeg bruger det som argumentation!
#56 Åkepool 17 år siden
Jeg gik udfra, hvilket så var forkert, at hans vægttab havde en del med din benovelse at gøre, da det er den smøre jeg oftest har hørt om den film. Og da jeg personligt synes at det er det eneste imponerende ved hans præstation i filmen, så udledte jeg noget forkert.
Håber du er faldet ned igen og undskyld at jeg ikke er specielt vild med en du vist holder meget af :)
#57 filmz-kaotmus 17 år siden
Andre er meget varierede i deres spil og udmærker sig ved at kunne spille meget forskellige roller overbevisende (Tom Hanks, Ian McKellan, Kevin Spacey). Det er nok smag og behag, hvad man bedst kan lide.