• Michael Keaton ("Batman", "Batman vender tilbage")
    83%
  • Christian Bale ("Batman Begins")
    15%
  • Adam West ("Batman - tv-serien")
    1%
  • George Clooney ("Batman & Robin")
    1%
  • Val Kilmer ("Batman Forever")
    1%
  • Kevin Conroy ("Batman: The Animated Series")
    0%
  • Clark Bartram ("Batman Dead End")
    0%

Stemmer i alt: 6308

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 HonoDelLoce 17 år siden

Hihi ..

Shark Repellent Bat Spray ..

Just cracks me up..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#52 erikjust 17 år siden

Jeg gad vide om en Batman Beyond film faktisk kunne lade sig gøre?

Batman Beyond var på tros af den dårlige kretik den sikkert har fået her og der, faktisk temmelig god.
Gravatar

#53 elwood 17 år siden

Batman Beyound skal forblive som animeret, tror slet ikke f.eks. Return of the Joker vil ha samme gennemslagskraft/chock, hvis det var en normal film.

Nej lad os bare holde de ting adskilt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#54 Åkepool 17 år siden

#32 - Rart at jeg ikke er den eneste der synes at Bale er en smule overvurderet og stiv i sit spil.

#34 - Det gør jo ikke en til en god skuespiller, at man taber sig en helvedes masse ;)

Stemte iøvrigt Michael Keaton :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#55 HonoDelLoce 17 år siden

#54 - har jeg på bare ét tidspunkt så meget som antydet, at jeg i nærmeste fortid, nutid eller fremtid har eller vil nævne noget om hans vægttab?

Når nu jeg bruger ordet "præstation", så hentyder jeg vel til hans skuespil i filmen, og ingenting overhovedet om hans fysik. Så hvor du får den med hans vægt fra, det må du fandme selv ligge og rode med - men lad være med at fyre det bræk af som om jeg bruger det som argumentation!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#56 Åkepool 17 år siden

#55 - Rolig nu, der er ingen grund til at få en blodprop over en skide kommentar.
Jeg gik udfra, hvilket så var forkert, at hans vægttab havde en del med din benovelse at gøre, da det er den smøre jeg oftest har hørt om den film. Og da jeg personligt synes at det er det eneste imponerende ved hans præstation i filmen, så udledte jeg noget forkert.
Håber du er faldet ned igen og undskyld at jeg ikke er specielt vild med en du vist holder meget af :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#57 filmz-kaotmus 17 år siden

Nogle skuespillere har meget karisma og gennemslagskraft, men spiller ofte næsten altid den samme type rolle (Jack Nicholson, Al Pacino, Christian Bale). De bliver tit karakterskuespillere (et begreb der desværre er blevet voldtaget i danske medier).

Andre er meget varierede i deres spil og udmærker sig ved at kunne spille meget forskellige roller overbevisende (Tom Hanks, Ian McKellan, Kevin Spacey). Det er nok smag og behag, hvad man bedst kan lide.

Skriv ny kommentar: