• Michael Keaton ("Batman", "Batman vender tilbage")
    83%
  • Christian Bale ("Batman Begins")
    15%
  • Adam West ("Batman - tv-serien")
    1%
  • George Clooney ("Batman & Robin")
    1%
  • Val Kilmer ("Batman Forever")
    1%
  • Kevin Conroy ("Batman: The Animated Series")
    0%
  • Clark Bartram ("Batman Dead End")
    0%

Stemmer i alt: 6308

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 filmz-mette bach 17 år siden

Synes Keaton var god, men filmen giver ham jo slet ikke lov til at spille en karakter der er mindeværdig. Bale havde noget og arbejde med og derfor klarer han det bedst.
Gravatar

#42 erikjust 17 år siden

det blev keaton ved mig simpelthen fordi jeg synes de film er de bedste, men løbert bliver tæt meller keaton,bale og så Kevin Conroy forudsaget at det var ham der lagde stemme til den batman hvor mark hamil var jokeren.
Gravatar

#43 filmz-john_p 17 år siden

Adam West er i en klasse for sig selv:

Robin: When you think, Batman, with those 4 supercrooks hangin' around, it's amazing somebody hasn't already reported this place to the police!
Batman: It's a low neighborhood, full of rumpots. They're used to curious sights, which they attribute to alcoholic delusions.
Robin: Gosh, drink is sure a filthy thing, isn't it? I'd rather be dead than unable to trust my own eyes!
Batman: They may be drinkers, Robin, but they're still human beings.

Eller et andet quote:

Robin: [pointing toward the sky] That crazy missile! It wrote two more riddles before it blew up!
Batman: [reading a skywritten message] "What goes up white and comes down yellow and white?"
Robin: An egg!
Batman: [reading another skywritten message] "How do you divide seventeen apples among sixteen people?"
Robin: Make apple sauce!
Batman: [thinking out loud] Apples into applesauce - A unification into one smooth mixture. An egg - nature's perfect container. The container of all our hopes for the future.
Robin: A unification and a container of hope? United World Organization!
Batman: Precisely, Robin! And there's a special meeting of the Security Council today. If what I fear is true...
Robin: Wow! Let's commandeer a taxi!
Batman: No, Robin. Not at this time of day. Luckily, we're in tip-top condition. It'll be faster if we run. Let's go!

Genialt
Gravatar

#44 SpielbergFreak 17 år siden

50/50

til Keaton og Bale, men valget faldt på Bale, da jeg synes Begins er en bedre film.
Gravatar

#45 erikjust 17 år siden

Jeg glæder mig til og se nolans indgangs vinkel til Jokeren.

Har forslået en poll om hvem der er den bedste joker ind til videre.

Personlig synes jeg at valget falder mellem Mark Hamill og Jack Nicholson, men hamill føre med en hår længde han er ind til videre den bedste joker.
Gravatar

#46 elwood 17 år siden

#45 enig bortset fra det med en hårs længde hehe, Mark Hamill er den bedste Joker, der er en hel bestemt scene fra "return of the Joker"

Jeg synes er hel fantastisk.

spoiler indsat fordi det er en replik fra tegnefilmen, den afsløre ikke noget, men jeg indsætter den for en sikkerheds skyld nok mest fordi folk skal ha mulighed for at ha den til gode hvis de nu vil se filmen

The Joker I must admit, it's sadly anti-climactic. Behind all the sturm and bat-o-rangs, you're just a little boy in a playsuit, crying for mommy and daddy! It'd be funny if it weren't so pathetic.
[pause]
The Joker: Oh, what the heck, I'll laugh anyway. HA HA HA HA HA HAA!

Det passer så perfekt med den foregående scene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#47 Andcasso 17 år siden

Clooney replies, "I already have, in 'Batman and Robin' (1997).

"Think about it," he explains. "I was in a rubber suit. I had rubber nipples. I could have played him straight but I didn't. I made him gay."

Skægt. Jeg ville mene, at han bare spillede sig selv. Hmm... Nå, men uanset hvad er filmen elendig. Gad vide om han har sagt, at Batman så bøsset ud til filmens instruktør Joel Schumacher, som rent faktisk er bøsse.
Gravatar

#48 deathlikesilence 17 år siden

Ingen tvivl der... Adam West. Den gamle Batman serie var(er) sgu rendyrket klasse.
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#49 BN 17 år siden

Michael Keaton

Fordi han formåede både at fremstille Batman/Bruce Wayne som både rå, lettere psykopatisk, indesluttet, følsom og humoristisk.

Kun Keaton og Bale ser ud som de hører hjemme (og føler sig hjemme) i Batmandragten.

Bale var god, men 'Batman Begins' har ikke det der emotionelle punch og den nødvendige intensitet i actionscenerne som er nødvendigt for at filmene kan fungere.

De scener der skulle være spændende og dramatiske, var det slet ikke. Slagsmålsscenerne var rodede og forvirrende - man følte ikke slagene eller sparkene. Og opgøret med Liam Neesons skurkefigur var slet ikke medrivende eller dramatisk nok.

Der manglede et dramatisk højdepunkt, et ordentligt klimaks.

Bedste scene var da han skiftevis hejsede og sænkede en af skurkene, mens han råbte ham ind i hovedet.

Men det skyldes at det gav mig mindelser om Burton's "Batman", hvor Keaton holder en skurk ud fra en høj bygning og hvisker truende til ham og slutter med ordene: "I'm Batman".
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#50 Hal60 17 år siden

Adam West!

Nej okay, min stemme faldt på Keaton.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.

Skriv ny kommentar: