• Går ikke i biografen i København
    45%
  • Imperial
    33%
  • Cinemaxx
    10%
  • Empire
    5%
  • Palads
    3%
  • Anden biograf
    1%
  • Grand
    1%
  • Metropol
    1%
  • Dagmar
    1%
  • Cinemateket
    1%

Stemmer i alt: 1418

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 thomas040 18 år siden

Det er det der er fedt i empire. Der er ikke nogen dårlige seats! :)
Failure is a zero out.
Gravatar

#12 The Insider 18 år siden

Umiddelbart ville jeg sige CinemaxX. Arbejdede der for flere år siden og har næsten udelukkende taget derhen, når jeg skulle se noget i biffen. Sal 1 i CinemaxX besidder jo faktisk et lærred, der er en del større end det i Imperial. Og sidder man lige i smørhullet i midten af midtersektionen, er der simpelthen ikke noget bedre biografsæde i Danmark.
Men jeg tror umiddelbart jeg foretrækker Imperial nu, hvis de viser den film, jeg gerne vil se. Simpelthen pga. publikummet, som er blevet for højrøstet og irriterende i CinemaxX, selvom det nu også ofte er sådan i Imperial og andre større biografer :-) Foretrækker derfor egentlig ofte at tage til de små biografer og gerne et lille stykke tid efter premieren.
War. War never changes.
Gravatar

#13 filmz-kaotmus 18 år siden

#12: Har de skruet ned for Nødudgangs skiltene i Cinemaxx?
Gravatar

#14 The Insider 18 år siden

#13, dem har jeg nu aldrig lagt særlig mærke til :-)
War. War never changes.
Gravatar

#15 filmz-Bruce 18 år siden

Frederiksberg Bio.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16 ks 18 år siden

#8 - Jeg så for nylig Pirates of the Caribbean 2 i Imperial, og sad på bagerste række. Der var lyden bestemt ikke ude af sync, så det ved jeg ikke hvor du får fra.

Jeg stemte Imperial. Muligvis ikke det bedste udvalg, men til gengæld synes jeg det er en fremragende biograf når man endelig er der.

Hvem fanden har stemt på Palads? Det er da unægteligt ikke blot Danmarks, men muligvis verdens røvhul! :(
Gravatar

#17 filmz-kaotmus 18 år siden

#13: ok?! De lyser nærmest halvdelen af salen op - kan huske at det var det store emne, da de åbnede, og blev også selv irriteret over dem, da jeg endelig kom ud på fiksetorvet
Gravatar

#18 mini_jette 18 år siden

Bor i Nordjylland.... Det er sgu lidt for langt bare for en tur i biffen... Behøver jeg sige hvad jeg stemte..?!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#19 filmz-Exitium 18 år siden

Fotorama i viborg besøger jeg mest.
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#20 JannikAnd 18 år siden

Cinemateket all the way!

Skriv ny kommentar: