-
Går ikke i biografen i København45%
-
Imperial33%
-
Cinemaxx10%
-
Empire5%
-
Palads3%
-
Anden biograf1%
-
Grand1%
-
Metropol1%
-
Dagmar1%
-
Cinemateket1%
Stemmer i alt: 1418
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 thomas040 18 år siden
#22 filmz-Bruce 18 år siden
#23 JannikAnd 18 år siden
Men lidt kedelig startmåned (august). Umiddelbart er det kun de mellemøstlige film, der har min interesse.
I september er der dog Jacques Becker på plakaten :)
#24 NightHawk 18 år siden
Emperial :
Fordi det ganske enkelt er den bedste biograf, at se stor film i og fordi "Sweet City" har et godt udvalg i guf. Minuser er de fucking lange køer, især ved popcorn disken samt sæderne, som en eller anden "kløgtig" indretningsekspert, har ment var coole hvis sædet og ryglænet følger med ens bevægelser. Det er IKKE cool, det er faktisk pisse irriterende. Man får næsten en mavepuster, når man læner sig frem efter sin cola fordi sædet blir flået tilbage. Og herefter kan man så bruge 5 min. på, at få fornemmelsen af at sidde ordenligt igen.
Grand :
Mega hyggelig biograf, der oser af stemning. Bredt udvalg af film plus at den store sal er glimrende. Her var jeg forøvrigt ude for, at et par udvandrede til "Lost Highway" på et af de mest spændende tidspunkter og det tog dem mindst 5 min. at få nosset sig sammen, så man sku' vende og dreje nakke for at se hvad der foregik. Fucking film ignoranter. Minus ved Grand - Et seriøst ringe slik udvalg og alt for lidt plads, når man skal ind og ud af biografen.
Cinemaxx :
Den mest poppede bio borset fra kongen over dem alle Palads. Den har dog gode sale all round og masser af plads så man ikke står og får klaustrofobi mens man venter. Slik udvalget er ok, men når ikke "Sweet City" til sokkeholderne. Minus - Lidt for mange Brian typer med tilhørende tomhjernede bimbos og lidt for mange bedsteforældre med børnebørn hujende og pivende efter sig.
Og apropos det med at udvandre før tid, ja så var der en tumpe der gik 10 min. før "Serenity" sluttede, fordi han ikke ku' klare de romantiske scener tilsidst efter/under Mal og Co's kamp imod The Reapers. What a Guy!
#25 filmz-Kadann 18 år siden
Når vi nu er ved KoH, så er jeg lige blevet færdig med DC og må sige tak for at jeg blev gjort opmærksom på den. Jeg tror at jeg kan samle min mening i et ord: "Wow"!
#26 jessup 18 år siden
#27 davenport 18 år siden
Har kun været i den store til premiere på TTT, sammen med Dronningen... Gad vide om hun stadig har høreskader efter den tur til Helms Deep??
#28 thomas040 18 år siden
#29 El vez 18 år siden
Beliggenheden er heller ikke i orden.
1. Imperial - Ser bedst ud, lyder bedst, rare sæder. Altid kanon oplevelse i midtersektionen.
2. Empire - Yep dobbelt armlæn, hyggelig atmosfære, gode og nye sale, mulighed for sofarække!
3. Grand/Cinemateket - Begge hyggelige bif'er uden det store lir, men med interessant udvalg af film.
4. Palladium (eller hvad det nu hedder) - fine sale, desværre er der ikke så mange af dem.
5. Dagmar - hygsom, men salene er ikke i top og udvalget som regel ikke så interessant som #3.
..
....
.....Palads
.........
Sidstepladsen går til CinesuxX udelukkende pga. det irriterende klientel. Så kan lærredet være nok så stort, it matters not!
#30 thomas040 18 år siden