• Går ikke i biografen i København
    45%
  • Imperial
    33%
  • Cinemaxx
    10%
  • Empire
    5%
  • Palads
    3%
  • Anden biograf
    1%
  • Grand
    1%
  • Metropol
    1%
  • Dagmar
    1%
  • Cinemateket
    1%

Stemmer i alt: 1418

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 thomas040 18 år siden

Har kun været i cinemateket til forpremierer...
Failure is a zero out.
Gravatar

#22 filmz-Bruce 18 år siden

#20 Super biograf. Fatter dog ikke de viser KoH i august i skodversionen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#23 JannikAnd 18 år siden

#22 - Tror ikke DC er distribueret til offentlige fremvisninger. Endnu. Desværre, vil gerne se DC men gider ikke spendere penge på den, da jeg stadig er skeptisk grundet biografversionens "kvalitet".

Men lidt kedelig startmåned (august). Umiddelbart er det kun de mellemøstlige film, der har min interesse.
I september er der dog Jacques Becker på plakaten :)
Gravatar

#24 NightHawk 18 år siden

Det må blive i den her rækkefølge :

Emperial :

Fordi det ganske enkelt er den bedste biograf, at se stor film i og fordi "Sweet City" har et godt udvalg i guf. Minuser er de fucking lange køer, især ved popcorn disken samt sæderne, som en eller anden "kløgtig" indretningsekspert, har ment var coole hvis sædet og ryglænet følger med ens bevægelser. Det er IKKE cool, det er faktisk pisse irriterende. Man får næsten en mavepuster, når man læner sig frem efter sin cola fordi sædet blir flået tilbage. Og herefter kan man så bruge 5 min. på, at få fornemmelsen af at sidde ordenligt igen.

Grand :

Mega hyggelig biograf, der oser af stemning. Bredt udvalg af film plus at den store sal er glimrende. Her var jeg forøvrigt ude for, at et par udvandrede til "Lost Highway" på et af de mest spændende tidspunkter og det tog dem mindst 5 min. at få nosset sig sammen, så man sku' vende og dreje nakke for at se hvad der foregik. Fucking film ignoranter. Minus ved Grand - Et seriøst ringe slik udvalg og alt for lidt plads, når man skal ind og ud af biografen.

Cinemaxx :

Den mest poppede bio borset fra kongen over dem alle Palads. Den har dog gode sale all round og masser af plads så man ikke står og får klaustrofobi mens man venter. Slik udvalget er ok, men når ikke "Sweet City" til sokkeholderne. Minus - Lidt for mange Brian typer med tilhørende tomhjernede bimbos og lidt for mange bedsteforældre med børnebørn hujende og pivende efter sig.

Og apropos det med at udvandre før tid, ja så var der en tumpe der gik 10 min. før "Serenity" sluttede, fordi han ikke ku' klare de romantiske scener tilsidst efter/under Mal og Co's kamp imod The Reapers. What a Guy!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#25 filmz-Kadann 18 år siden

#22 -

Når vi nu er ved KoH, så er jeg lige blevet færdig med DC og må sige tak for at jeg blev gjort opmærksom på den. Jeg tror at jeg kan samle min mening i et ord: "Wow"!
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#26 jessup 18 år siden

Ynder at gå i Posthus teatrets biograf ved Natfilm - sidst jeg var der var der sofaer og forskelligartet stole - et rigtigt hyggeligt sted men absolut ikke suveræn i billed og lydafdelingen.
This is just until June
Gravatar

#27 davenport 18 år siden

Mans Chinese Theater... ;)

Har kun været i den store til premiere på TTT, sammen med Dronningen... Gad vide om hun stadig har høreskader efter den tur til Helms Deep??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#28 thomas040 18 år siden

som sagt har empire de bedste stole...der er TO armlæn... længe siden jeg har været i Park... nogen der kan huske den?
Failure is a zero out.
Gravatar

#29 El vez 18 år siden

Yeah.. Park er meget hyggelig. Forholdsvis stor sal men dårlige sæder.

Beliggenheden er heller ikke i orden.

1. Imperial - Ser bedst ud, lyder bedst, rare sæder. Altid kanon oplevelse i midtersektionen.
2. Empire - Yep dobbelt armlæn, hyggelig atmosfære, gode og nye sale, mulighed for sofarække!
3. Grand/Cinemateket - Begge hyggelige bif'er uden det store lir, men med interessant udvalg af film.
4. Palladium (eller hvad det nu hedder) - fine sale, desværre er der ikke så mange af dem.
5. Dagmar - hygsom, men salene er ikke i top og udvalget som regel ikke så interessant som #3.

..

....

.....Palads

.........

Sidstepladsen går til CinesuxX udelukkende pga. det irriterende klientel. Så kan lærredet være nok så stort, it matters not!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#30 thomas040 18 år siden

Ja, det er lidt af en gamble at gå i cinemaxx... men så slemt syntes jeg nu heller ikke det har været...
Failure is a zero out.

Skriv ny kommentar: