• Går ikke i biografen i Odense
    80%
  • BioCity
    11%
  • Cinemaxx
    6%
  • Cafe Biografen
    2%

Stemmer i alt: 889

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Gulzilla 18 år siden

Normalt ville jeg heller ikke bruge Odense til at gå i biografen.. men har faktisk prøvet at køre til odense 1½times kørelse.. for at se en bestemt film.. men har kun prøvet Biocity, så den stemmer jeg på
Beam me up..! Scotty...
Gravatar

#12 keitel 18 år siden

Jeg har kun for vaeret i Cinemaxx, og den er for sej, men jeg kommer fra Soenderborg, og der har vi Danmarks ringeste biograf, saa jeg er ikke saa godt vant.
Gravatar

#13 mini_jette 18 år siden

... Odense er altså bare for langt væk fra lille Nordjylland til at jeg gider tage dertil for at komme i biffen... (som om billet prisen i sig selv ikke er udgift nok..!)
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.

#14 18 år siden

Jeg er kun stået af i Odense to gange, og begge gange prioriterede alkohol højere end film!
Gravatar

#15 Yoda 18 år siden

Det blev BioCity..
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#16 gravity 18 år siden

det må være på tide der kommer lidt nyt liv til de polls der, jeg forslår en (bedste James Bond Tema)
Gravatar

#17 frygtl0s 18 år siden

Jeg synes vi skal fortsætte det her 'bedste biograf' tema, så kan vi alle byer der har en biograf og slutte af med en "Danmarks bedste biograf". Så sku der være polls nok til det næste års tid.
Gravatar

#18 Movie Daddy 18 år siden

Hey Dude´s

Har boet i Usa, og er kommet hjem til lille danmark igen. Men må her lige sige, at skal det være nogle af disse biffer. Så er det helt klart CinemaxX, da både lyd & billede er 1000 x bedre. Og til de tårn høje billet priser danmark har, så vil jeg sku´have noget for pengene. Også selv om at jeg ikke går meget i biffen her hjemme (ALT for dyrt !! ) Noget skod at Nordisk film får lov at sætte billet priserne.
Gravatar

#19 Benway 18 år siden

Jeg synes egentlig ret godt om alle Odense biograferne, men jeg foretrækker dog Biocity, selvom Cafe Biografen er den mest hyggelige.

...Hvilket forøvrigt minder mig om den gang jeg var inde sammen med en ven og se "The Usual Suspects" i Cafe Biografen en af de første dage den blev vist. Vi var hele tre i salen. Senere fik den heldigvis lidt af et comeback... :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

#20 18 år siden

16: Nobody Does it Better + Goldfinger. Så er dén lukket. :-)

Skriv ny kommentar: