• Går ikke i biografen i Odense
    80%
  • BioCity
    11%
  • Cinemaxx
    6%
  • Cafe Biografen
    2%

Stemmer i alt: 889

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 frygtl0s 18 år siden

Næste poll: Bedste biograf i Hjørring?
Svar 1: Biocenter Hjørring
Gravatar

#2 Nikmi 18 år siden

lidt for lokal område poll agtigt måske? :D taget io betragtning afjeg bor i stor kbh har jeg aldrig været i bio i odense
Gravatar

#3 filmz-Wacker 18 år siden

Så må folk selv komme med nogle polls, men det her er da meget griner :-D
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#4 MuManden 18 år siden

nå okay.... Jeg syntes da ikke der er særlig meget griner over denne poll.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#5 m 18 år siden

tjaa jeg tror jeg ta'r en bif i århus, hvor jeg foretrækker biocity ;-)
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#6 Herrguth 18 år siden

Jeg synes da ikke denne poll er mærkelig. Der har jo for nyligt også været en poll om bedste biograf i KBH.

Nå, men jeg havde lidt svært ved at bestemme mig. BioCity er en OK biograf, og den jeg oftest benytter, da den ligger meget tæt på hvor jeg bor. Cinemaxx er også en rigtig god biograf.

Men jeg stemte på CaféBiografen. Ikke pga. deres tekniske udstyr, men mere pga. atmosfæren. Der er meget hyggeligt i CaféBiografen, og oplevelsen slutter ikke efter filmen, hvor man de fleste steder bliver sluset ud af en "kold" udgang. Nej, man bliver lukket ud i en rigtig hyggelig café...
Gravatar

#7 Bates 18 år siden

Går ikke i biografen i Odense...
Gravatar

#8 Skobbolop 18 år siden

flytter til Odense den kommende uge, så ganske interessant poll.. :D

#9 Scherlund 18 år siden

Cinemaxx siger mig ikke så meget. Har kun været der et par gange. Men det har ikke været de store oplevelser. Den virker Der er simpelthen for koldt i salene både i bogstavelig og overført betydning. At der så har været næsten tomt de gange jeg har været der inde har nok en del at sige også. Kan dog være ganske praktisk at bruge hvis man tager en ”Bøf og Bio” tur, da Jensens ligger lige ved siden af.

BioCity er for mig en standard biograf. Ikke noget der skiller sig ud hverken til den gode eller dårlige side. Normalt den jeg tager i hvis det er Blockbusters der skal ses.

Cafe Biografen er som tidligere nævnt en meget hyggelig biograf. Rent teknisk er den langt under hvad de to andre kan byde på. Men hvis man vil have en rigtig hyggetur er det klart der man hen. Især hvis man skal se film uden de store effekter. Var der og se "Thank you for smoking" og til den slags film er den helt perfekt.

Gravatar

#10 filmz-mallumsk 18 år siden

Ja, det er jo en latterlig poll. Har selv kommet med forslag til en, men den er ik kommet trods jeg selv skal mene at den er mere interessant end denne. Spørgsmålet var hvilken superkraft der er bedst og efterfulgt af en liste over evner man kan stemme på. Men det er fair nok at det jo er mere interessant hvilken bio i odense folk tager i. Næste poll er hvilken hånd du bruger til at klø dig selv i røven

Skriv ny kommentar: