-
"Star Wars: Episode III"20%
-
"Sin City"19%
-
"Batman Begins"14%
-
"King Kong"10%
-
"Der Untergang"8%
-
"Flammernes pokal"7%
-
Anden film4%
-
"Narnia"3%
-
"Million Dollar Baby"3%
-
"Crash"3%
-
"Adams æbler"2%
-
"Brokeback Mountain"2%
-
"War of the Worlds"2%
-
"History of Violence"1%
-
"Sideways"1%
-
"Cinderella Man"0%
Stemmer i alt: 2856
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 BN 18 år siden
Jeg tror ikke, du har misforstået noget. For man kan ikke misforstå sin egen filmsmag.
Men der er andre - bl.a. mig selv - der regner "Star Wars Episode III" for at være en virkelig god film. Jeg for mit vedkommende regner den for et mesterværk. Men det er en eventyrfilm, og hvis man ikke kan lide denne genre med alle dens fantasifulde væsener og verdener, så kan det da godt være, at man som dig synes, at det er mærkeligt at denne film ligger helt oppe i toppen blandt de 2-3 bedste i afstemningen.
Men at det ligefrem skulle være "sygt" at vi kan lide Star Wars ... arhhhhhh :-)
#42 Zabriskie 18 år siden
#43 filmz-darthfrede 18 år siden
STØRSTE OPLEVELSE: "Star Wars - Sith-Fyrsternes Hævn"
#44 filmz-Exitium 18 år siden
#45 filmz-712 18 år siden
#46 BN 18 år siden
King Kong var virkelig fantastisk. De to gamle King Kong-film var spændende da jeg var barn, men så mistede jeg interessen for dem som voksen, hvor jeg hele tiden har opfattet historien som lidt for banal og gammeldags. ... Så hørte jeg at Peter "LOTR" Jackson ville genindspille historien, og ene og alene fordi det var ham der stod bag den, gik jeg ind og så den ... og kom ud igen lidt over 3 timer senere og var vildt imponeret! :-)
En kanon film-oplevelse. Sikke billeder og sikken lyd, og først og fremmest en yderst velfortalt historie, der i mine øjne fungerer 100 gange bedre end i de to tidligere versioner via udbygningen af handlingen og især det langsomme, men meget underholdende oplæg til selve mødet med kæmpeaben. Jeg kunne også godt lide humoren i filmen.
Så jeg gav den 5/6.
Han kan altså bare noget med filmmediet, ham Jackson!
#47 filmz-Don Drift 18 år siden
#48 mini_jette 18 år siden
Hvad har jeg i mod Crash??? Det er spørgsmålet! Af de tre jeg nævner er det nok den jeg har det sværest med... Jeg har stort set kun hørt gode ting om den, men personligt synes jeg det er noget rod - og noget kedeligt af slagsen... Da jeg så den kedede jeg mig nok om trent lige så stort som da jeg så Pulp Fiction (en anden film jeg er sikker på jeg har misforstået noget ved...)
Jeg tror du stiller et spørgsmål jeg ikke rigtigt har noget fyldestgørende svar på, andet end at jeg bare ikke kunne lide filmen...
Forstå mig ret... Jeg lige så stor fan af star wars som alle andre (stort set), men i modsætning til mange af de hard core fans verden over har jeg ALDRIG taget de tre nyeste til mig... For mig er Star Wars de gode gamle... OG kun dem...
#49 filmz-712 18 år siden
Jeg syntes Crash var en stor film, men det er jo forskellige meninger alt sammen. Ligesom jeg elsker Pulp Fiction. :)
#50 BN 18 år siden
Nå ok, på den måde.
Det var de tre prequels, der virkelig gjorde mig interesseret i Star Wars, og som fik mig til at elske "de gode gamle", altså episode 4-6. Indtil 1997, da de sidstnævnte udkom som special editions i biograferne og senere på vhs, synes jeg at Star Wars var nogle ret uinteressante film. Men fra da af blev jeg opmærksom på deres kvaliteter. ... Det var dog "Episode I: The Phantom Menace" med sin introduktion af en mere mørk historie og dugfriske start på sagaen, der to år senere cementerede min interesse/begejstring for Star Wars.
Hvordan definerer du begrebet "hard core fan"? Hvornår er man det og hvornår er man det ikke?