• "Star Wars: Episode III"
    20%
  • "Sin City"
    19%
  • "Batman Begins"
    14%
  • "King Kong"
    10%
  • "Der Untergang"
    8%
  • "Flammernes pokal"
    7%
  • Anden film
    4%
  • "Narnia"
    3%
  • "Million Dollar Baby"
    3%
  • "Crash"
    3%
  • "Adams æbler"
    2%
  • "Brokeback Mountain"
    2%
  • "War of the Worlds"
    2%
  • "History of Violence"
    1%
  • "Sideways"
    1%
  • "Cinderella Man"
    0%

Stemmer i alt: 2856

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 filmz-712 18 år siden

#49 - Hov, arbejdet mandag har sat sig i hjernen. Mente selvfølgelig at Star Wars fans ikke har kunne taget de nye til sig! :)
Gravatar

#52 filmz-jfk 18 år siden

#48 - mini_jette:
Det er stadig arrogant af dig af du ikke mener at star wars og andre store succes-film ikke skal være på listen - bare på grund af at du ikke kan lide den, så vil du trække det ned over hovedet på andre.
Bare på grund af at DU ikke kan lide de nye star wars film er ikke ensbetydende med af ANDRE heller ikke kan.
Det kan godt komme som et shock for dig, det jeg siger nu: Ikke alle tænker som du gør. Med det indtryk jeg har af dig så ved jeg at dette faktum er overraskende, men mennesker er individuelle.
PS: det overraker mig ikke at du kedede dig over Pulp Fiction, jeg havde ikke forventet at du ville forstå den.

PPS: stemte på sin city
Jeg er ikke perfektionist, men mine forældre var det.
Gravatar

#53 filmz-darthfrede 18 år siden

#46:
Det kan han i alle tilfælde!!! :-)

-----

"Crash" = årets mest overvurderede film!
(selvom jeg godt ved, jeg er temmelig enlig i den holdning) ;-)
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#54 filmz-Bruce 18 år siden

#37 og #48

Hvis man altid skulle misforstå film, når man synes de er dårlige eller kedelige, ja så er undertegnede helt sikkert komplet idiot med vellykket udført lobotomi og direkte suktur af venstre hjernehalvdel.

Det kan også være din smag blot ikke er til de film og du klarer dig fint alligevel :) Jeg synes selv SW3 og Batman var gode action film, men ikke noget jeg danser nøgen over.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#55 filmz-712 18 år siden

#54 - Så ved vi hvad du laver når du har set Deadwood altså. Tak for advarslen! =)
Gravatar

#56 nakalay 18 år siden

Stemte på MDB.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#57 filmz-Bruce 18 år siden

Ren kunst :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#58 dolphinfriendly 18 år siden

History of Violence...men der har været virkeligt mange fremragende film som Brokeback Mountain, Batman Begins, Sideways og Der Untergang.

Gravatar

#59 filmz-Janeway 18 år siden

Der er slet ingen tvivl. Serenity er årets bedste film.

#60 18 år siden

Stemte HP4, men var stærkt fristet af Batman.

Hvis ikke det var for jeg så Phantom i 2004 havde den selvfølgelig været vinderen. Og svin mig bare men den film jeg var bedst underholdt af var nok National treasure, og den film fra 2005 jeg har set flest gange (på DVD) er Shall we Dance.....

Skriv ny kommentar: