• Tyler Durden - "Fight Club"
    37%
  • Jeffrey Goines - "Twelve Monkeys"
    15%
  • David Mills - "Se7en"
    13%
  • Achilleus - "Troja"
    12%
  • Louis - "En vampyrs bekendelser"
    8%
  • Rusty Ryan - "Ocean's Eleven/Twelve"
    5%
  • Anden karakter
    5%
  • Joe Black - "Meet Joe Black"
    3%
  • Early Grayce - "Kalifornia"
    2%

Stemmer i alt: 2857

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 dolphinfriendly 19 år siden

"12 Monkeys" er, efter min mening, eneste virkeligt suveræne skuespiller præsentation fra Brad Pitt's side. I andre film klarer han det skam fint - dog mere som steotypisk babe with an attitude, end som dygtig skuespiller.

Gravatar

#12 Outbound Sith 19 år siden

#11 Han er mildest talt ikke specielt babe-agtig i Kalifornia! Det overrasker mig meget, at den præstation ikke har fået flere stemmer. Han er jo gennemført ubehagelig og MEGA-skræmmende i den film!

Men han er alligevel en tand mere fucked up i Twelve Mon(k)eys, så den fik min stemme.

Slevfølgelig er han også god i Se7en og Fight Club, men i FC er det primært, fordi han bare er "cooler than cool" og Se7en er en mere afdæmpet rolle, og så foretrækker jeg alligevel hans weirdo-roller... :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#13 dolphinfriendly 19 år siden

#12 Nu skrev jeg andre film - ikke ALLE andre film - og er enig i at han ikke just er babe i "Kalifornia". Men det er nærmest undtagelsen der bekræfter reglen i Pitts tilfælde :).

Jeg synes egentlig ikke han er specielt overbevisende i lige "Kalifornia", men så gerne han forsøgte sig mere med de mere skæve/"weirdo" roller. For ja - dér er han bedst!

Gravatar

#14 chuck 19 år siden

Valget stod mellem Tyler Durden og Jeffrey Goines, Tyler vandt den kamp. Fight Club er en overrumplende film, efter sigende også Brads egen yndlingsfilm, som han selv har medvirket i.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#15 filmz-cluas 19 år siden

Twelve Monkeys er den eneste gode film Brad har været med i !
/Cluas
Gravatar

#16 filmz-cluas 19 år siden

Nåh ja og Kalifornia, som jeg havde helt overset ....
/Cluas
Gravatar

#17 filmz-don froden 19 år siden

fuzhi har ret, han er vild nok i True Romance.
Til James Gandolfini: dont conversent me, ill fuckin kill you, man. totalt høj i hatten når han først er skredet
Gravatar

#18 filmz-Daedalos 19 år siden

Svært valg... virkeligt.. rent skuespiller mæssigt synes jeg brad's bedste er 12 monkeys, da han virkelig viser hvad han duer til, men kigger man på fight club er denne rolle nærmest skrevet til brad pitt, så dermed bliver mit valg fight club.
Det er svært at vælge, da han er en af mine yndlingsskuespillere sammen med Edward Norton :)

#19 filmz-Exitium 19 år siden

Synes han er lidt af en "Wonderboy" Men stemmen gik på Fight Club.
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#20 filmz-sanjo 19 år siden

Min stemme røg på Twelve Monkeys.
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: