-
Tyler Durden - "Fight Club"37%
-
Jeffrey Goines - "Twelve Monkeys"15%
-
David Mills - "Se7en"13%
-
Achilleus - "Troja"12%
-
Louis - "En vampyrs bekendelser"8%
-
Rusty Ryan - "Ocean's Eleven/Twelve"5%
-
Anden karakter5%
-
Joe Black - "Meet Joe Black"3%
-
Early Grayce - "Kalifornia"2%
Stemmer i alt: 2857
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-marty 19 år siden
Personligt synes jeg det er svært at bedømme hans præstationer, men min yndlingsfilm med Brad Pitt i må være Fight Club.
#32 filmz-Bruce 19 år siden
#33 filmz-omega2005 19 år siden
#34 filmz-BranDBorG 19 år siden
Jeg sidder dog lidt og fortryder jeg ikke smed min stemme til en Vampyrs Bekendelser da den film også er alt for fed. Men hvad fanden.
Det er de sku alle sammen. 12 Monkeys, Se7en, Fight Club og en Vampyrs Bekendelser.
Jeg har ikke fået set Kalifornia, men udfra de udtalelser den får med herinde fra så ryger den på min DVD wish list :)
#35 morten8546 19 år siden
Han er da for god i Meet Joe Black! DU må åbenbart ikke kunne lide romantiske film... Synes personligt han spiller en forsigtig, nysgærig og opdagende person til topkarakter og overvejede faktisk at sætte min stemme dér!
det blev dog Se7en, da jeg synes det er den mest udfordrende rolle...
John Constantine: "Not if i can help it."
#36 chronaden 19 år siden
at nogle så har sat deres stemme på Rusty Ryan - "Ocean's Eleven/Twelve" fatter jeg ikke lige..
#37 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38 davenport 19 år siden
Den eneste film hvor han måske er for pretty er Thelma & Louise, men det er jo også det han skal. (Der er stadig et twist over ham der)
Interview fik mit valg, da der er nogle meget flotte scener af ham, specielt øjnene er SÅ psycho og kolde. Det er godt lavet!
#39 filmz-bloodrayne 19 år siden
#40 gravity 19 år siden