• Tyler Durden - "Fight Club"
    37%
  • Jeffrey Goines - "Twelve Monkeys"
    15%
  • David Mills - "Se7en"
    13%
  • Achilleus - "Troja"
    12%
  • Louis - "En vampyrs bekendelser"
    8%
  • Rusty Ryan - "Ocean's Eleven/Twelve"
    5%
  • Anden karakter
    5%
  • Joe Black - "Meet Joe Black"
    3%
  • Early Grayce - "Kalifornia"
    2%

Stemmer i alt: 2857

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-marty 19 år siden

Meet Joe Black?? Det må da være en joke, magen til lorte film skal man da lede længe efter. Det er en skamplet på et ellers rigtig flot CV.

Personligt synes jeg det er svært at bedømme hans præstationer, men min yndlingsfilm med Brad Pitt i må være Fight Club.
Gravatar

#32 filmz-Bruce 19 år siden

Thelma og Louise :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#33 filmz-omega2005 19 år siden

Hmmm sad lidt og overvejde 12 monkeys, men synes egentlig bedst om ham i FightClub. Dog skal det da siges at de andre film og er meget gode bud ... han kan jo lidt af hvert :)
Gravatar

#34 filmz-BranDBorG 19 år siden

Min stemme gik til Fight Club hvor jeg syntes ham og Edward Norton spiller overbevisende godt sammen med og imod hinanden...
Jeg sidder dog lidt og fortryder jeg ikke smed min stemme til en Vampyrs Bekendelser da den film også er alt for fed. Men hvad fanden.
Det er de sku alle sammen. 12 Monkeys, Se7en, Fight Club og en Vampyrs Bekendelser.
Jeg har ikke fået set Kalifornia, men udfra de udtalelser den får med herinde fra så ryger den på min DVD wish list :)
BranDBorG
Gravatar

#35 morten8546 19 år siden

#31 ej, nu må du blive noget mere objektiv!
Han er da for god i Meet Joe Black! DU må åbenbart ikke kunne lide romantiske film... Synes personligt han spiller en forsigtig, nysgærig og opdagende person til topkarakter og overvejede faktisk at sætte min stemme dér!

det blev dog Se7en, da jeg synes det er den mest udfordrende rolle...
Angela Dodson: "Are you going down?!?"
John Constantine: "Not if i can help it."
Gravatar

#36 chronaden 19 år siden

syns også han er rigtigt god i Meet Joe Black. Men min stemme gik på Louis - "En vampyrs bekendelser" stærkt efterfulgt af Tyler Durden - "Fight Club"

at nogle så har sat deres stemme på Rusty Ryan - "Ocean's Eleven/Twelve" fatter jeg ikke lige..
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#37 elwood 19 år siden

#36 man kan sige en del om occeans twele og 11, men for mit vedkomne så var det som bar filmne hel klart Matt Damon og Brad pitt deres sammenspil eller modspil var godt, men som bedste bradpitt rolle ejj der må jeg nok giv #36 ret, min stemme faldt på se7en, især hele slutscenen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38 davenport 19 år siden

Jeg synes sku altid Pitt er god, også fordi han (og nu vil jeg ikke lyde bøsset!) er en flot fyr, som let kunne have fået roller som "lækker fyr". Det har han så til fulde kunne modbevise ved at fremstå som en genial god skuespiller. Han spiller altid lidt specielle roller, og det kan jeg godt lide.
Den eneste film hvor han måske er for pretty er Thelma & Louise, men det er jo også det han skal. (Der er stadig et twist over ham der)
Interview fik mit valg, da der er nogle meget flotte scener af ham, specielt øjnene er SÅ psycho og kolde. Det er godt lavet!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39 filmz-bloodrayne 19 år siden

kan ikke lide brad pitt men hvis jeg sku vælge så må det blive fight club
Gravatar

#40 gravity 19 år siden

hvad med hans rolle i 7 år i Tibet, der var han sku også god, eller i Snatch ?

Skriv ny kommentar: