• "Halløj på badehotellet"
    31%
  • "The Office"
    12%
  • "'Allo 'Allo"
    12%
  • Anden serie
    11%
  • "Den sorte snog"
    10%
  • "Bottom"
    7%
  • "Red Dwarf - Langt ude"
    5%
  • "Coupling - kærestezonen"
    4%
  • "Young Ones"
    4%
  • "Men Behaving Badly"
    4%
  • "Extras"
    1%

Stemmer i alt: 1606

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Michael Andersen 18 år siden

KATASTROFE at "The League Of Gentlemen" ikke er med!

Den er med som "Anden serie".
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#42 stefsims 18 år siden

Stemte Young Ones, men Bottom er da ligeså sjov.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#43 filmz-darthfrede 18 år siden

C'mon! Den er da total kult... eller er det kitch?
Under alle omstændigheder... C'mon! :-)

-----

Den femte sæson af "'Allo 'Allo" blev produceret med specielt henblik på, at den skulle sendes på amerikansk fjernsyn (hvor der normalt er en 20-25 afsnit pr. sæson). Seriens andre sæsoner blev produceret som andre almindelige britiske serier (der normalt har 6-8 afsnit pr. sæson).
...så vidt jeg ved.

-----

Selvfølgelig... men et eller andet skal man jo bitch'e over! ;-)
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#44 NightHawk 18 år siden

Af de gamle klassikere er jeg mest til "Halløj på Badehotellet". Det er komedie på højeste plan, når Basil roder sig ud i pinlige og ydmygende situationer og derpå la det gå ud over stakkels Manuel og resten af de ansatte. Favorit afsnittet, må være der hvor de får besøg af tyske gæster og Basil i den grad minder dem om at de er der fra.

Af de nyere serier, kan det kun blive "Bottom". Er tosset, med de to idioter Eddie Hitler og Richie Richards og deres langt ude drømme om rigdom og damer, især når man tænker på de bor i Hammersmith. Syntes Rick Mayal og Adrian Edmonson, har skabt nogle hylende morsomme figurer der fungerer, fordi de trods deres ret skumle og perverse hustler-univers, stadigvæk er personer, man holder af.

Favorit afsnit med de to gentleman's, må helt klar være : "S'out", eller "I parken", som det vist hed på dansk, hvor Eddie og Richie, via et vædemål skal overnatte en uge i en usandsynlig klam park. Til dem, der ikke har set det afsnit, er der bare at sige - Glæd jer til blotteren ! Jeg er færdig af grin, hver gang jeg ser det afsnit.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#45 jessup 18 år siden

Halløj... og The Office. Begge serier er ikke lavet i uendelige mange afsnit - Britterne forstår at stoppe mens legen er god - modsat amerikanerne selvfølgelig.
This is just until June
Gravatar

#46 chronaden 18 år siden

ville nu stadig ønske de lavede 12 afsnit mere af fawlty towers :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#47 filmz-gimleno1 18 år siden

#44 Bottom byder på utroligt mange fantastiske scener der kan ses en million gange, men ja, den med blotteren er også min favorit *LOL* (eller deres alternative måde at fiske på!)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#48 filmz-levis 18 år siden

SPACED (skarpt forfulgt af det flyvende cirkus)
Gravatar

#49 mr gaijin 18 år siden

Min stemme gik til "Red Dwarf", men den kunne ligeså godt have gået til "Black Adder" eller "The Young Ones".
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#50 Yoda 18 år siden

Mit kryds blev sat ved "Blackadder" - fed humor og Atkinson, når han er bedst!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: