-
"Halløj på badehotellet"31%
-
"The Office"12%
-
"'Allo 'Allo"12%
-
Anden serie11%
-
"Den sorte snog"10%
-
"Bottom"7%
-
"Red Dwarf - Langt ude"5%
-
"Coupling - kærestezonen"4%
-
"Young Ones"4%
-
"Men Behaving Badly"4%
-
"Extras"1%
Stemmer i alt: 1606
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Michael Andersen 18 år siden
Den er med som "Anden serie".
#42 stefsims 18 år siden
#43 filmz-darthfrede 18 år siden
C'mon! Den er da total kult... eller er det kitch?
Under alle omstændigheder... C'mon! :-)
-----
Den femte sæson af "'Allo 'Allo" blev produceret med specielt henblik på, at den skulle sendes på amerikansk fjernsyn (hvor der normalt er en 20-25 afsnit pr. sæson). Seriens andre sæsoner blev produceret som andre almindelige britiske serier (der normalt har 6-8 afsnit pr. sæson).
...så vidt jeg ved.
-----
Selvfølgelig... men et eller andet skal man jo bitch'e over! ;-)
#44 NightHawk 18 år siden
Af de nyere serier, kan det kun blive "Bottom". Er tosset, med de to idioter Eddie Hitler og Richie Richards og deres langt ude drømme om rigdom og damer, især når man tænker på de bor i Hammersmith. Syntes Rick Mayal og Adrian Edmonson, har skabt nogle hylende morsomme figurer der fungerer, fordi de trods deres ret skumle og perverse hustler-univers, stadigvæk er personer, man holder af.
Favorit afsnit med de to gentleman's, må helt klar være : "S'out", eller "I parken", som det vist hed på dansk, hvor Eddie og Richie, via et vædemål skal overnatte en uge i en usandsynlig klam park. Til dem, der ikke har set det afsnit, er der bare at sige - Glæd jer til blotteren ! Jeg er færdig af grin, hver gang jeg ser det afsnit.
#45 jessup 18 år siden
#46 chronaden 18 år siden
#47 filmz-gimleno1 18 år siden
#48 filmz-levis 18 år siden
#49 mr gaijin 18 år siden
#50 Yoda 18 år siden