• The Dark Knight
    48%
  • Inception
    24%
  • Memento
    14%
  • The Prestige
    7%
  • Batman Begins
    6%
  • Insomnia
    1%
  • Following
    0%

Stemmer i alt: 2553

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg har endnu ikke set Insomnia, til gengæld så jeg Following umiddelbart efter Memento. Men jeg går ud fra, at det er fordi, at Insomnia er meget regulær?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#62 Kruse 13 år siden

#60: Jeg synes at Insomnia såmænd er en fin film og en overmiddel thriller. Pacino er udemærket, Swank ligeså. Robin Williams er ganske god, men får efter min mening mere ud af den samme præstation i One Hour Photo. 4/6.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#63 filmz-ab 13 år siden

#60

Ja, Insomnia er lidt mere ordinær (også et remake) men knivskarp thriller på alle måder. Sublim fotografering, eminent skuespil og fremragende spændingsmomenter. Ja, som en thriller bør være. Men kan selvfølgelig ikke hamle op med Prestige, Memento, Batman-film og Inception, selvom Insomnia virkelig har fået fede anmeldelser, se på RT.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#64 filmz-Utyske 13 år siden

#60 -

Jeg synes det er en helt fin film, men den ville sikkert også ende på sidstepladsen hos mig, bl.a. fordi jeg bedre kan lide originalen, men selvfølgelig fordi resten af Nolans film bare er den tand bedre.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#65 HonoDelLoce 13 år siden

Det er fuldstændig umuligt for mig at rangere de her film ..

Det skal dog siges, at jeg har valgt Batman Begins som den bedste af dem alle..

På en hver anden dag kunne det dog have været både Memento og The Dark Knight..

Inception har jeg kun set en gang (for et par timer siden) og den skal have noget mere tid til at falde på plads i mit indre rangerings-system :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#66 chronaden 13 år siden

http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#67 fjols 13 år siden

1. Inception
2. Memento
3. The Dark Knight
4. Batman Begins
5. The Prestige
6. Insomnia

Har ikke set: "The Following".
Ved et gensyn kan det godt tænkes at 1 og 2 bytter plads.
Gravatar

#68 Lord Beef Jerky 13 år siden

1. The Prestige (5/6) ell. The Dark Knight (5/6)
2. Memento (5/6)
3. Batman Begins (5/6)
4. Inception (4/6)
5. Following (4/6)

Insomnia må snart ses. Mit gæt er en sidsteplads med 4/6.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#69 chronaden 13 år siden

Skal lige siges, "Insomnia" er altså stadig en pisse god film selvom den ender i bunden på de flieste lister herinde!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#70 LukasBAgerskov 13 år siden

1. Inception 6/6
2. Memento 6/6
3. The Dark Knight 5/6
4. The Prestige 5/6
5. Batman Begins 4/6
6. Insomnia 4/6
7. Following 4/6

syntes virkelig at Inception ramte plet. den var så speciel, og det er noget af det jeg elsker ved Nolans film, hvilket sikkert også forklare Memento på 2. pladsen

Skriv ny kommentar: