• There Will Be Blood
    38%
  • Gangs of New York
    30%
  • Den sidste mohikaner
    13%
  • Min venstre fod
    9%
  • In the Name of the Father
    7%
  • Tilværelsens ulidelige lethed
    1%
  • Uskyldens år
    1%
  • Værelse med udsigt
    1%
  • The Crucible
    1%
  • Anden film
    1%
  • The Boxer
    0%

Stemmer i alt: 926

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Kram 16 år siden

Daniel er en fantastisk skuespiller. Jeg er dog mest glad for ham i The Last of the Mohicans. Det skal dog siges at mandens præstation i Gangs of New York som "The Butcher" er formidabel, selve filmen er dog noget værre skrald hvilket jo trækker ned!

Top 3 præstationer:

1. The Last of the Mohicans (Hawkeye) - Kanon film.
2. Gangs of New York (The Butcher) - Middelmådig film men formidabel præstation.
3. There Will Be Blood (Daniel Plainview) - God film.

Generelt er manden bare for sej rent ud sagt. Burde dog også lige fremhæve hans præstation som Christy Brown i Min Venstre Fod (My Left Foot), endnu en kvalitets film fra hans side.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#22 Yoda 16 år siden

"The Crucible".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#23 keitel 16 år siden

In The Name Of The Father- uden tvivl der efter The Boxer
Gravatar

#24 Kruspe 16 år siden

In the name... Stor, stor film... Og al respekt til Day-Lewis. Han er lidt excentrisk, men fandme sej!
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Gravatar

#25 NightHawk 16 år siden

Stemte Min Venstre Fod fordi den præstation går ind og rammer mig som et dolkestød i hjertet hver eneste gang. Man kan sige det er letkøbt at spille på publikums følelser på den måde, men jeg synes Daniel Day-Lewis er så fremragende, at jeg egenlig er ret ligelad når alt kommer til alt.

2. The Crusible
3. The Age of Innocence
4. In The Name of The Father
5. There Will Be Blood
6. The Boxer
7. The Last of the Mohicans

Ligesom filmen finder jeg hans præstation i Gangs of New York for larmende og pompøs uden at imponere. Har set filmen 1 gang og det var rigeligt.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#26 Yoda 16 år siden

Dejligt at se, at "The Crucible" er placeret så højt på din liste. En super præstation fra Lewis...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: