• There Will Be Blood
    38%
  • Gangs of New York
    30%
  • Den sidste mohikaner
    13%
  • Min venstre fod
    9%
  • In the Name of the Father
    7%
  • Tilværelsens ulidelige lethed
    1%
  • Uskyldens år
    1%
  • Værelse med udsigt
    1%
  • The Crucible
    1%
  • Anden film
    1%
  • The Boxer
    0%

Stemmer i alt: 926

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 deathlikesilence 16 år siden

Helt klart "Min Venstre Fod"... ganske enkelt genialt skuespil.
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#2 filmz-Bruce 16 år siden

Daniel Plainview!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 PredatorX 16 år siden

Synhes det er svært. Alle roller ligger så langt fra hans egentlige "jeg", så stort set alle gælder næsten.

Han minder dog meget om Larry David i There will be blood hehe.. Det er faktisk lidt fedt haha.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4 elwood 16 år siden

Jebus jeg troede lige vi sku til og stemme bedste Daniel Steel film 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 moulder666 16 år siden

Det blev en "stem blankt" herfra - jeg har kun set "Den sidste mohikaner" og "Gangs of New York", og jeg er slet ikke i tvivl om, at de bliver vippet af pinden om et par dage, når jeg får set "There will be Blood" :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#6 fatcat 16 år siden

"In the name of the father" - klassefilm. Men der er jo nok at tage af - han spiller sjældent dårligt :)
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#7 filmz-DocDoom 16 år siden

Bedste præstation: Den stod mellem Gangs of NY og Blood, jeg valgte Gangs, men det kunne ligeså vel være blevet Blood.

Bedste film: Mohicans uden tvivl.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#8 filmz-DocDoom 16 år siden

#4: Haha, det troede jeg også!
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#9 Benway 16 år siden

There Will Be Blood. Det er en god film i sig selv, men det er Daniel Day-Lewis, der for alvor får den til at virke. Hans præstation er monumental.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10 Atheos 16 år siden

Helt klart 'There Will Be Blood' ! Læst at han under de lange tale han holder udervejs i flimen, improviserede en helt del.
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents

Skriv ny kommentar: