• Peter Schmeichel
    41%
  • Bryder mig ikke om fodbold
    21%
  • Brian Laudrup
    12%
  • Så ikke EM-fodbold i 1992
    9%
  • Flemming Povlsen
    6%
  • John "Faxe" Jensen
    3%
  • Kim Vilfort
    3%
  • Anden spiller
    3%
  • Bent "Turbo" Christensen
    1%
  • Lars Olsen
    1%
  • Kim Christofte
    1%
  • John Sivebæk
    0%

Stemmer i alt: 1256

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Petrescu 16 år siden

Ingen over eller ved siden af Peter Schmeichel, selvom Povlsen og Vilfort også gjorde det rigtig godt.
Gravatar

#2 NightHawk 16 år siden

Det blev anden spiller...Henrik "Store" Larsen.

Klassemål mod Frankrig og mesterlig fight mod Holland.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3 Hive 16 år siden

Lidt sjovt at støde på denne poll i dag, eftersom jeg i går deltog i et årligt gensyn med '92-kampene. :)
Gravatar

#4 Steve 16 år siden

jeg valgte også en anden spiller, nemlig Henrik Larsen, han blev trods alt delt topscore i tuneringen. Men generelt synes jeg ikke der var nogen der stod over hinanden, det var fællesskabet der løftede holdet til toppen.
Gravatar

#5 Morbid 16 år siden

Rigtigt at Henrik Larsen var vigtig, men ikke i forhold til Schmeichel imo. Uden ham havde vi jo tabt finalen 5-0 mindst :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#6 filmz-mrhands 16 år siden

Peter Schmeichel

Der var mange gode præstationer, det siger jo sig selv da holdet vandt EM, men Schmeichel var #1. =D
Gravatar

#7 Åkepool 16 år siden

En sikker stemme til den arrogante.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8 fubar 16 år siden

Jeg ville stemme på "fede" Larsen. Det er svært at sige om det lige var ham der gjorde det bedst. Men han var den af spillerne, der overpræsterede mest i den slutrunde.
Med alt respekt, så var han intet andet en en middelmådig fodboldspiller der ramte sit livs form, den sommer.

Gravatar

#9 Noccio 16 år siden

Burde folk ærligt talt ikke snart komme over EM i '92 og se at komme videre.
Gravatar

#10 dolphinfriendly 16 år siden

Naturligvis Schmeichel - kampene mod Holland, Frankrig og særligt Tyskland var en målmandsopvisning i så utrolig høj klasse.

Skriv ny kommentar: