• Matador
    29%
  • Rejseholdet
    26%
  • Riget
    15%
  • Anden serie
    8%
  • Huset på Christianshavn
    6%
  • Krøniken
    4%
  • Edderkoppen
    4%
  • Ørnen
    3%
  • Taxa
    2%
  • Strisser på Samsø
    2%
  • Nikolaj & Julie
    1%
  • Landsbyen
    0%

Stemmer i alt: 1903

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 NightHawk 18 år siden

Stemte på "Rejseholdet".

nr. 2 : "Huset På Christianshavn".

Nr. 3 : "Matador".

Nr. 4 : "Riget".
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12 filmz-herskegut 18 år siden

Der kan KUN være en vinder her, og det er med sikkerhed Matador :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#13 tiny 18 år siden

Edderkoppen.

Da jeg så den i sin tid, synes jeg den var ny og frisk i forhold til de traditionelle tv-serier DR normalt laver - seneste eksempel er vel Krøniken, der i øvrigt var god i starten. Nu er den bare kedelig. Og så har Edderkoppen i bund og grund en rigtig god historie, hvilket jo er det væsentligste i alt film, tv mv.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#14 keitel 18 år siden

Matador uden tvivl. Alt var Lars von trier har roert ved stinker, ogsaa Riget.
Gravatar

#15 squee 18 år siden

Jeg var faktisk rigtig glad for Edderkoppen og det er nok også den eneste danske tv-serie, jeg har været i stand til at holde ud, fordi den ikke var langtrukken og fordi den ikke var bygget over flere sæsoner, ligegyldigt om så successen var stor eller ej. Kunne rigtig godt lide det kolde filter der var brugt hele filmen igennem, ligesom vi ser det i Minority Report. Et dejligt blåt skær, der giver filmen noget kulde over sig... mmm...
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#16 Patroklos 18 år siden

Jeg hører til dem, der mener, at kun Guds hånd kan skabe en bedre TV end Matador. Den er så komplet på så mange niveauer. Jeg ser den mindst to gange om året, og det er alligevel aldrig helt den samme oplevelse.

Men i øvrigt beundringsværdigt, at DR med en enkelt undtagelse (udover "Andre") står bag alle de "nominerede" tv-serier i denne afstemning.
Gravatar

#17 filmz-Bruce 18 år siden

#16 Gud er iøvrigt i Deadwood for tiden :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18 duuk74 18 år siden

Hvor er Hvide Løgne i denne poll???!!!! Jeg forlanger et svar.

ps. Notice the sarcasm detector is off the scale.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#19 JannikAnd 18 år siden

#14 - Kan du komme væk?!
Gravatar

#20 filmz-pelleh 18 år siden

nikolaj og julie var bedst til at fremkalde soendagens toemmermands opkast, det gjorde den til gengaeld fremragende

Skriv ny kommentar: