• "Se7en"
    39%
  • "Fight Club"
    38%
  • "Alien³"
    9%
  • "Zodiac"
    4%
  • "The Game"
    4%
  • Har ikke set hans film
    3%
  • "Panic Room"
    2%

Stemmer i alt: 1422

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Åkepool 17 år siden

#39 - Det kan jeg fornemme, med den usle karakter du gav den :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#42 filmz-Whitetrash 17 år siden

40: Zodiac: Ingen undskyldning nødvendig: Den er super-super elendig!
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#43 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 42 Det er jeg slet ikke enig i, hvad er det som gør at Den er super-super elendig, hvis man må spørge ?
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#44 Yoda 17 år siden

Jeg må også melde mig uenig - både hvad angår "Panic Room" men også "Zodiac".

At "Panic Room" hører til blandt Finchers svageste, kan vi godt blive enige om, men at give den en rating på 1/10 mener jeg er fejlvurderet. Hvis en film som "Panic Room" skal have laveste karakter, så er der jo ikke plads på skalaen til de i sandhed tåkrympende film.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#45 filmz-Whitetrash 17 år siden

43:

Filmen gik simpelthen fuldstændigt død, efter scenen med den kvinde, som han samlede op. Jeg er fuldstændigt ligeglad, om det er en virkelig historie. Jeg vil underholdes. Hvis den virkelige historie ikke kan formidles underholdende... så lav være at lave filmen! Jeg røvkedede mig i den sidste ½ af filmen. Så kan den være nok så flot filmet og nok så godt spillet.
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#46 Outbound Sith 17 år siden

#45 Det er svært for mig at pille dit argument om den manglende underholdning fra hinanden uden på en eller anden måde at få antydet, at du er lidt uintelligent, så det vil jeg lade være med... ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#47 HonoDelLoce 17 år siden

Jeg sad og tænkte det samme, og havde lidt et laaaaangt argument klar.. Men tænkte "Næh du, lad nu hans smag være hans smag" :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#48 filmz-Whitetrash 17 år siden

46: Haha, ja det ku' du lige forsøge! :-)

Smag er jo smag, og underholdning har vel ikke nødvendigvis noget at gøre med forståelse.
Gravatar

#49 jessup 17 år siden

Hvis man giver Panic Room 1/10 skal man umyndiggøres eller i det mindste holde sig fra at udtale sig om film.
This is just until June
Gravatar

#50 pulse83 17 år siden

#49 Enig.
Excuse me, Flo!

Skriv ny kommentar: