• "Se7en"
    39%
  • "Fight Club"
    38%
  • "Alien³"
    9%
  • "Zodiac"
    4%
  • "The Game"
    4%
  • Har ikke set hans film
    3%
  • "Panic Room"
    2%

Stemmer i alt: 1422

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 46, 47, 48 Jeg tror også vi stopper her for jeg tror ikke vi bliver enige :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#52 fatcat 17 år siden

Sjovt så forskellige vi er.

IMO er Se7en en af de mest overvurderede film i mange år. Hvad der skulle være så fuldstændig fantastisk i den film er mig en gåde.

Det er lige før jeg hellere vil se Panic Room igen end Se7en - men kun lige før.

PS - Jeg stemte klart på Fight Club med The Game tæt derefter.
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#53 filmz-Whitetrash 17 år siden

49: "skal man umyndiggøres eller i det mindste holde sig fra at udtale sig om film"

Ok, fessor - jeg udtaler mig aldrig mere om film. Hvis min kæreste fx spørger, hvilke film der kommer i tv i aften, så er min mund lukket med syv segl - promise!
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#54 thomasegebaek 17 år siden

Don't make me choose! de er jo alle fantastiske... eller... jeg har ikke set panic room og the game... men resten er hvertfald mesterværker
Gravatar

#55 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#53 - Du mener forhåbentligt "lukket med Det syvende segl", ikke også? ;-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#56 filmz-michaell 17 år siden

Zodiac! Fantastisk afdæmpet thriller...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#57 Stiine 17 år siden

Fight Club, ingen tvivl. Den er genial.

Men I har ret - hans andre film er også fantastiske.
You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain
Gravatar

#58 El vez 17 år siden

Ja det er jo en mindre skandale at jeg ikke har fået set min yndlingsinstruktørs seneste værk. Det må komme snarligst, men indtil da ligger stemmen på Se7en, kort efterfulgt af Fight Club.

Jeg er enig i synspunktet at Alien³ er ekstremt undervurderet og vinder endda yderligere land ved det nye cut fra quadrilogy boksen. Glimrende film!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#59 Michael Andersen 17 år siden

#58 Helt enig... Det er en skandale ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#60 filmz-Whitetrash 17 år siden

55: Men det er jo ikke Fincher! :-)
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.

Skriv ny kommentar: