-
"Fight Club"46%
-
"Se7en"38%
-
"The Game"8%
-
"Alien 3"5%
-
"Panic Room"3%
Stemmer i alt: 961
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 El vez 21 år siden
Hvis du havde været vild med Alien film havde du nok allerede set 3'eren, så det er vel en lost cause at anbefale dig den :)
#12 filmz-Plimmer 21 år siden
Jeg tror jeg har en aftale med nogle film gutter her i næste uge om at se de 2 sidste, men nu får vi se. Er de uhyggelige? :)
#13 The Insider 21 år siden
#14 chandler75 21 år siden
**spoiler**
Fx ville det firmaet foretager sig være urealistisk dyrt - nok koste milliader... Og det med taxaen... rimelig stor chance at tage, selvom der skulle være dykkere parat. Og ikke mindst til sidst: Det var da heldigt at han lige vælger den side at hoppe ud over og ikke den anden...
#15 filmz-vassago 21 år siden
#16 chandler75 21 år siden
#17 weebs 21 år siden
synes i det hele taget at hans film bruger den uvisse spænding meget!... de gode af dem gør da.. :)
#18 filmz-Plimmer 21 år siden
Jeg synes 1'eren var helt fantastisk af sin tid. Og 2'eren var bare rigtig god action. Begge 2 var jeg meget tilfreds med, men jeg forstår godt jeg ikke kunne lide dem da jeg var mindre. :)
Både og, man har selvfølgelig ikke den der uvished 10. gang, men skuespillet er bare så godt i den jeg aldrig får nok. :)
#19 Michael Andersen 21 år siden
Jeg må sige at jeg har det omvendt. Ligesom ethvert mesterværk bliver "Se7en" og "Fight Club" bedre for hver gang man ser dem. Jo, selvfølgelig kender man slutningernes drejning, men takket være Finchers eminente evne for detajler, finder jeg altid noget nyt i de to film når jeg ser dem.
#20 The Insider 21 år siden