• Hvem er David Lynch?
    23%
  • David Lynchs film er ikke lige min smag
    16%
  • Mulholland Drive
    15%
  • Dune
    13%
  • Elefantmanden
    11%
  • Blue Velvet
    6%
  • Twin Peaks: Fire Walk with Me
    4%
  • Wild at Heart
    4%
  • Lost Highway
    3%
  • The Straight Story
    2%
  • Eraserhead
    2%
  • Inland Empire
    1%

Stemmer i alt: 2485

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 rammy 13 år siden

Umuligt valg. At de fleste stemmer "Hvem er David Lynch?" siger en del om (film)verdens tilstand :/
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#2 Troels 13 år siden

enig! men mulholland drive er fantastisk!
Gravatar

#3 IK 13 år siden

’The Elephant Man’ bliver det nok for mit vedkommende. ’Mulholland Drive’ og ’Lost Highway’ er også yderst komplekse, men virkelig førende og betagende film. En interessant filmskaber uden tvivl.

PS. Der er sgu mange der ikke kender ham??
Gravatar

#4 OxxY 13 år siden

Jeg må indrømme at jeg ikke er voldsomt vild med Lynch, kan ikke lige sætte en finger på hvorfor. De fanger bare ikke helt. *shrugs*
Gravatar

#5 DjBeau 13 år siden

Det blev meget tæt mellem Mulholland Drive og Lost Highway, men min stemme faldt på Lost Highway. Absolut to af mine yndlingsfilm.
What would Egon Olsen do?
Gravatar

#6 Muldgraver 13 år siden

Eraserhead vil jeg tro, men kunne nu godt trænge til et gensyn med de øvrige titler jeg har set.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#7 Betelgeuse 13 år siden

Det er jo næsten umuligt at vælge.. Lost Highway og Mulholland Drive er begge herligt syrede og ganske fantastiske, men min stemme faldt alligevel på hans mesterværk The Elephant Man.
Gravatar

#8 Bruce 13 år siden

Vil ikke give stemme når den lorte option er til stede. Jeg holder vejret og lader foragten være mit våben.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9 IK 13 år siden

Bruce (8) skrev:
lorte option

Hvilken? 'Hvem er David Lynch?', 'David Lynchs film er ikke lige min smag' eller Dune. ;)
Gravatar

#10 MMB 13 år siden

Jeg stemte The Straight Story, men jeg må indrømme, at jeg ikke har set meget Lynch, selvom jeg både har Blue Velvet og Mulholland Drive liggende.

Skriv ny kommentar: