• Bolt
    15%
  • Kejserens nye flip
    15%
  • Jeg gider ikke se Disney-film
    13%
  • Skatteplaneten
    12%
  • Anden film
    10%
  • Atlantis: Det forsvundne rige
    10%
  • Prinsessen og frøen
    6%
  • Lilo & Stitch
    6%
  • Min skøre familie Robinson
    4%
  • Fantasia 2000
    4%
  • Lille Kylling
    3%
  • De frygtløse - The Muuhvie
    2%

Stemmer i alt: 2002

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Garn 14 år siden

Stemte anden film. Bjørne Brødre mangler nemlig imo. :)
Gravatar

#12 jesperhp 14 år siden

Wow for en svag liste, når man ser på, at det er for et helt årti. Min stemme gik til "Kejserens nye flip", som var udmærket underholdning.
Gravatar

#13 Petrescu 14 år siden

"Look at me, I'm the mascot of an evil corporation!"
Jeg tilgiver aldrig Disney for at have gjort Tim Burton ufarlig.

Jeg gider ikke se Disney-film.
Gravatar

#14 MystiskeMox 14 år siden

De gamle klassiske Disney tegnefilm (herunder 90'er bølgen) var fantastiske, men de nyere har ikke rigtig trukket så jeg har kun set et par enkelte af dem (Atlantis og Lilo & Stich - nå ja og så en del af den gamle Fantasia, jeg ved ikke lige hvad der er ændret i 2000-udgaven).

Jeg stemte blankt.

Bedste Disney tegnefilm må stå mellem Pinnochio og Beauty & Beast, nok med førstnævnte som bedste.
Gravatar

#15 moulder666 14 år siden

Uden sammenligning Kejserens Nye Flip - en af meget, meget få film jeg kan finde på at se både på engelsk og dansk! Den danske stemmeskuespiller for Kronk er intet mindre end genial!

Jada, den er virkelig plat, men til gengæld var den et frisk pust fra den alt for velkendte disney-skabelon!

Derudover er der ikke så mange jeg har set på listen - Atlantis var ok, mens Lilo & Stitch og Lille Kylling virkelig ikke fangede mig - specielt Lille Kylling var decideret pinlig!

Udover Kejserens Nye Flip vil jeg dog til enhver tid hellere tage en af de lidt ældre Disneyfilm frem igen - især Aladdin, Herkules eller Løvernes Konge!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#16 PredatorX 14 år siden

Lilo & Stitch!

Men Emperors new Groove, Treasure Planet og Meet the Robinsons er alle super gode...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#17 StarWarsFanTHX11384Eb 14 år siden

Disney var rigtig godt inden de udgav High School Musical og Hannah Motana der var starten på en række dårlige sitcoms og tv-film. Det eneste gode tilbage fra Disney i og efter 2006 er Pirates of the Caribbean 2 og 3 fra 2006 og 2007, Phineas & Ferb og Pixarfilmene, som Disney ikke engang selv har animeret.
Her på listen stemte jeg "Kejseren Nye Flip".
Gravatar

#18 StarWarsFanTHX11384Eb 14 år siden

P.S. Jeg glemte helt Prinsessen og Frøen. Den er også noteret blandt de gode ting der stadig er godt.
Gravatar

#19 Åkepool 14 år siden

Var lidt rystet over, at jeg kun har set en eneste af de nævnte film, nemlig "Lille Kylling", som jeg kun så/købte fordi Zack Braff lagde stemme til den. Stemte blankt, men kunne vel lige så godt ha' stemt "Gider ikke se Disney film", for det er da meget få af de resterende, jeg gider bruge tid på.

Skal selvfølgelig se "Bolt", da rygter siger, at det er den bedste film fra det sidste årti ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#20 Riqon 14 år siden

#19 - Ifølge afstemningen bør du dog også se Kejserens Nye Flip ;) Jeg syntes personligt, at Lille Kylling var den værste omgang ...
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: