-
Bolt15%
-
Kejserens nye flip15%
-
Jeg gider ikke se Disney-film13%
-
Skatteplaneten12%
-
Anden film10%
-
Atlantis: Det forsvundne rige10%
-
Prinsessen og frøen6%
-
Lilo & Stitch6%
-
Min skøre familie Robinson4%
-
Fantasia 20004%
-
Lille Kylling3%
-
De frygtløse - The Muuhvie2%
Stemmer i alt: 2002
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Åkepool 14 år siden
Jamen Narniabævers ord i #7 vejer tungere end de andres tilsammen ;)
#22 Riqon 14 år siden
#23 thomas040 14 år siden
Lad mig bare lige opsummere en enkelt scene her:
Lilo er blevet kidnappet og er ombord på et rumskib med kurs ud af jordens atmosfære. Stitch hijacker en brændstof-lastbil på en motorvej, og kører den ned i en vulkan i udbrud og river hul på tanken som ekslploderer og giver ham det skub for at blive torpederet op til Lilo, inden det er for sent.
Sindsyg scene.
#24 OxxY 14 år siden
"Øhh undskyld, jeg er blevet forvandlet om til en ko. Må jeg godt gå hjem?"
Fantastisk film der har brilliante citater både på dansk og engelsk (og skægt nok ikke de samme steder).
Men yeah ret sløvt årti, Bolt var jo kun underholdene pga hamsteren. Lilo og Stich var fin nok, og blev løftet godt af Elvis meeen historien var lidt tynd som jeg husker det. Jeg har dog endnu ikke set Prinsessen og Frøen.
#25 lagoni 14 år siden
#26 David Munch 14 år siden
Og resten har jeg ikke set.
#27 moulder666 14 år siden
Grooooooooove! :D
#28 enfilmnørd 14 år siden
Den første emmer af en galskab og slapstick, der virkelig er et frisk pust, til den ellers så kendte disney formel. Atlantis, er ligeså sjov, og en fornøjelse af se.
Skatteplaneten havde sine øjeblikke (David Hyde Pierce), men fungerede ikke optimalt.
Har ikke set Prinsessen og frøen.
Resten er sådan lidt MEH
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#29 Moog 14 år siden
Jeg tror ikke det er et udtryk for at jeg er blevet ældre, for "Lion King" og "The beauty and the beast" tror jeg stadig jeg ville synes er gode idag.
#30 Bardoboy 14 år siden