• Bolt
    15%
  • Kejserens nye flip
    15%
  • Jeg gider ikke se Disney-film
    13%
  • Skatteplaneten
    12%
  • Anden film
    10%
  • Atlantis: Det forsvundne rige
    10%
  • Prinsessen og frøen
    6%
  • Lilo & Stitch
    6%
  • Min skøre familie Robinson
    4%
  • Fantasia 2000
    4%
  • Lille Kylling
    3%
  • De frygtløse - The Muuhvie
    2%

Stemmer i alt: 2002

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Åkepool 14 år siden

Riqon (20) skrev:
#19 - Ifølge afstemningen bør du dog også se Kejserens Nye Flip ;) Jeg syntes personligt, at Lille Kylling var den værste omgang ...

Jamen Narniabævers ord i #7 vejer tungere end de andres tilsammen ;)

Narniabæver2010 (7) skrev:
Bolt var den bedste film fra sidste årti.

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#22 Riqon 14 år siden

#21 - Bolt var hæderlig (i hvert fald den første halve time).
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#23 thomas040 14 år siden

Synes Lilo&Stitch er en fanastisk lille film. Var meget overrasket over den, og så den kun fordi det var de samme instruktører som havde lavet How to train your dragon.

Lad mig bare lige opsummere en enkelt scene her:

Lilo er blevet kidnappet og er ombord på et rumskib med kurs ud af jordens atmosfære. Stitch hijacker en brændstof-lastbil på en motorvej, og kører den ned i en vulkan i udbrud og river hul på tanken som ekslploderer og giver ham det skub for at blive torpederet op til Lilo, inden det er for sent.

Sindsyg scene.
Failure is a zero out.
Gravatar

#24 OxxY 14 år siden

Til den poll er det vidst kun et svar:
"Øhh undskyld, jeg er blevet forvandlet om til en ko. Må jeg godt gå hjem?"

Fantastisk film der har brilliante citater både på dansk og engelsk (og skægt nok ikke de samme steder).

Men yeah ret sløvt årti, Bolt var jo kun underholdene pga hamsteren. Lilo og Stich var fin nok, og blev løftet godt af Elvis meeen historien var lidt tynd som jeg husker det. Jeg har dog endnu ikke set Prinsessen og Frøen.
Gravatar

#25 lagoni 14 år siden

Selv om man ikke er til Elvis, rumvæsener og humoren (men hvem er ikke det??), vil jeg anbefale Lilo & Stitch pga dens tegnestil. Især når det ses efter computeranimerede film er det virkelig flot og har en meget mere personlig stil.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#26 David Munch 14 år siden

Skatteplaneten (Uden tvivl) < Bjørne Brødre < Prinsessen Og Frøen < Atlantis < Bolt < < < < < < Lilo & Stitch samt Kejserens Nye Klæder

Og resten har jeg ikke set.
Gravatar

#27 moulder666 14 år siden

#24 Helt enig - lige præcis det med citaterne er vi også kommet frem til hjemme ved mig!
Grooooooooove! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#28 enfilmnørd 14 år siden

Jeg har en svaghed for Kejserens nye flip og Atlantis, så det må være en af de to.

Den første emmer af en galskab og slapstick, der virkelig er et frisk pust, til den ellers så kendte disney formel. Atlantis, er ligeså sjov, og en fornøjelse af se.

Skatteplaneten havde sine øjeblikke (David Hyde Pierce), men fungerede ikke optimalt.

Har ikke set Prinsessen og frøen.

Resten er sådan lidt MEH

"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#29 Moog 14 år siden

2000 - 2010 fra Disney har åbentbart ikke tiltalt mig overhovedet, jeg har ikke set en eneste af de nævnte film, hvorimod jeg nok har set alle de film Skeloboy nævner i #8 på nær Mulan.

Jeg tror ikke det er et udtryk for at jeg er blevet ældre, for "Lion King" og "The beauty and the beast" tror jeg stadig jeg ville synes er gode idag.
Gravatar

#30 Bardoboy 14 år siden

Var meget tæt på at stemme "Kejserens nye flip", men blev istedet en anden nemlig "dinosaurerne", mit hjerte ligger hos dino-film!

Skriv ny kommentar: