-
"Finding Nemo"34%
-
"The Incredibles"23%
-
"Monsters, Inc."19%
-
"Toy Story"12%
-
"Toy Story 2"7%
-
"A Bug's Life"4%
Stemmer i alt: 2116
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-misjah 20 år siden
#12 filmz-bullseye 20 år siden
#13 Munchkim 20 år siden
Men må dog sige at min stemme faldt på The Incredibles. Mest fordi jeg elsker superhelte. ;)
#14 MuManden 20 år siden
Har ikke set Find Nemo og de andre 3 syntes jeg ikke kommer helt op til de først nævntes protentiale.
#15 davenport 20 år siden
Jeg har undervist arbejdsledige, og vist filmen, og bagefter analyseret de forskellige sekvenser. Det er en film der meget handler om behov, og specielt andres behov, som man ikke opfylder.
Den kan ses på forskellige niveauer, og derfor mener jeg den skal ha min stemme.
.....Og så er den jo fremragende animeret, intalt og innovativ.
#16 filmz-kain- 20 år siden
nr.2 på listen ville nok være Monsters Inc som også er en rigtig fed film ;)
Nr.3 på listen er Toy Story som også er en fed nok film
Nr.4 på listen er Bugs life som jeg faktisk synes er lidt undervurderet i forhold til de andre..
Nr.5 på listen er Toy story 2.. Den film kunne have været så fed hvis de havde holdt hende cowgirlen udenfor... KÆFT HVOR ER HUN IRRETERENDE
#17 filmz-martinfl 20 år siden
Jeg har lige været inde at se Incredibles. Fantastisk film! En ny stil, der er lidt mere spillefilmsagtig end de andre pixar har lavet. Også denne genre mestrer Pixar til perfektion! En ren fornøjelse hele vejen igennem. Som sædvanlig er den også et visuelt mesterværk. Det er sgu god grafik! Derfor valgte jeg den som deres bedste film.
På en andenplads vil jeg sætte Finding nemo, Toy Story 1+2
3. og 4. er hhv. Monsters Inc. og A bugs life.
Samtlige af pixars film vil jeg dog give over 999.990 point fra en skala fra 1 til 1.000.000 :)
#18 Razzia 20 år siden
Jeg er helt vild med Monsters Inc, tror jeg har set den 5 eller 6 gange nu. Sullie er for cool.
btw, alle film skal ses med original sproget, også tegnefilm.
#19 ks 20 år siden
#20 filmz-saudoo 20 år siden