• "Finding Nemo"
    34%
  • "The Incredibles"
    23%
  • "Monsters, Inc."
    19%
  • "Toy Story"
    12%
  • "Toy Story 2"
    7%
  • "A Bug's Life"
    4%

Stemmer i alt: 2116

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 DjBeau 20 år siden

Jeg må sige, jeg er godt nok ikke i tvivl: Toy Story (og så er jeg egentlig ligeglad med, om det er den første eller den anden). Det er helt fantastiske film!
Et lille fun fact er i øvrigt, som nogle folk måske kan huske, at der blev lavet en undersøgelse over hvor mange procent kærlighed, action, humor etc., der skulle til at lave den perfekte blockbuster. Så vidt jeg husker var Toy Story den film, som ramte mest plet. Det kan man jo så bruge til, hvad man vil... fede film er det i hvert fald!
What would Egon Olsen do?
Gravatar

#2 PredatorX 20 år siden

Jeg er også ret meget i tvivl. Bug's Life ER dog den svageste, men ikke desto mindre sindsyg god:-) Alt hvad Pixar laver er jo vidunderligt:-) Min stemme gik dog til Monsters Inc, da jeg virkelig elsker Mike & Sully. Deres karakterer er sjove, og jeg ville ønske jeg kunne se mere til dem - fra Pixars side vel at mærke. Alle Pixars film er små mesterværker, men Monsters Inc er den jeg ser oftest.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3 Sealer 20 år siden

hvad med ice age ? det er ikke en pixars er det ?:S
Gravatar

#4 PredatorX 20 år siden

nej...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#5 dyg 20 år siden

Jeg har ikke set The Incredibles, så min stemme går også uden nogen som helst tvivl til Toy Story. Jeg synes Finding Nemo er overrated, den har helt klart sine øjeblikke, men når slet ikke op på niveau med Toy Story.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 JannikAnd 20 år siden

Uha, det er svært... Stemte på "The Incredibles", men måske fordi den er så aktuel og spændende for tiden. Alle de andre - måske lige med undtagelse af "A Bug's Life" - er aldeles fremragende film...
Gravatar

#7 Morbid 20 år siden

#1 - Det var Toy Story 2 der løb med den ære

Finding Nemo snuppede titlen på målstregen fra min side.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#8 The Duck 20 år siden

valgte Toy Story, som jeg syntes er en superfilm, men jeg har så heller ikke set The Incredibles....
Gravatar

#9 filmz-Linda 20 år siden

Det er da helt klart Monsters Inc. - dog med originale stemmer. Jeg elsker det blå og fluffy skrummel til Sully. Scenerne med Boo og Sully er simpelthen så søde. Jeg græder hver gang jeg ser den.

Min kæreste og jeg har faktisk taget kælenavnene Schmoosie-poo
og Googley Bear til os.
Gravatar

#10 McPeter 20 år siden

Synes faktisk ikke om 'A Bug's Life'... Havde også først set Antz, som jeg synes bedre om og så var insekt-ideen ligesom allerede optaget hos mig... :-)

Skal ind og se The Incredibles på torsdag og glæder mig utroligt meget!!!

Min stemme gik uden tvivl til Toy Story 2 som er en af de 2'ere der er bedre end deres forgænger. Synes humoren er helt i top! Ikke at den mangler i de andre Pixar-film, bevares... :-)

Synes også rigtigt godt om Finding Nemo - klart den flotteste jeg har set i denne genre.

Har også Monsters, Inc. som også er original, men der er et eller andet med Billy Crystal's stemme jeg ikke bryder mig om...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: