• Titan A.E.
    33%
  • Kender ikke hans film
    22%
  • Rejsen til Amerika
    19%
  • Landet for længe siden
    15%
  • Anastasia
    4%
  • The Secret of NIMH: Fru Brisbys hemmelighed
    3%
  • Alle hunde kommer i himlen
    1%
  • Tommelise
    1%
  • Rock, rul og hanegal
    1%
  • Pingvinen og strandstenen
    1%
  • Trolden i parken
    0%

Stemmer i alt: 1333

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 filmz-JHSC 16 år siden

Jeg stemte Titan A.E.
Og jeg har set dem alle

Du må sgu' da spænde en hvis ting, inden du fortsætter med at udtale dig her
Man stemmer på den film man har set og synes bedst om, så den ikke længere.

"Må jeg få dit telefon nr." Hvor barnlig er man så! Kravl op i det træ, du faldt ned fra!
Gravatar

#42 Zabriskie 16 år siden

Interessant. Cerebrum ser ud til at være den dummeste og samtidig mest utiltalende bruger jeg endnu har oplevet på filmz. Det er da noget af en præstation.

Nu vi er ved det, er det altid rart at få konstateret, at de solariebrune, testosteron-overdoserede, tatoveringsgale, v-hals-t-shirtbærende, Paradise Hotel-seende, bacardi breezer-drikkende, ecstasy indtagende, hårvoksofile mænd der leder efter slagsmål i- og udenfor diverse beværtninger rund omkring i det ganske land, kan finde ud af at betjene en computer.

At alle havde været bedre stillet uden et sådan forsøg med at betjene en datamat, og endda udbrede sine meninger og holdninger igennem selvsamme datamat, er jo kun beklageligt.
Le temps détruit tout
Gravatar

#43 enfilmnørd 16 år siden

Det må blive en lige kamp mellem Rejsen til Amerika og Landet for længe siden. Virkelig gode film, men det er de jo alle sammen, selv trolden i parken, der i den grad er en misforstået film.

NB Kan ikke forstå så mange har valgt: Kender ikke hans film, det kan simpelthen ikke passe...

Kan ikke huske at havde set Titan A.E, det kunne være man skulle prøve at opstøve den.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#44 evermind 16 år siden

Må jeg få dit tlf nummer? Hvis du er mand nok selvfølgelig - vil bare gerne uddybe mundtligt, hvad jeg mener. ER du mand nok, eller er du en vatpik der udelukkende tør at spille smart bag en skærm? Vatpiiiik...kom så, vatpik...

Åh, det er sgu set alt for mange gange før på nettet ... "bare gi' mig dit nummer" eller "sig, hvor du bor" og i direkte forlængelse "du tør jo ikke, for du er sådan en vatpik, der bare vil sidde og gemme dig bag din skærm!"

Det pudsige her er, at alle de helvedes karle, som bliver gale og udfordrer til disse konfrontationer altid vil have den ANDENS nummer og adresse. Hør, hvis I virkelig så gerne vil konfrontere modparten, kan I jo starte med at lægge jeres eget nummer og adresse. Jeg ved godt, det gør det lidt sværere at planlægge det baghold, I sikkert havde påtænkt sammen med alle jeres tatoverede, guldkædebærende venner fra træningscentret. På den anden side ville det nu altså tegne et mere troværdigt billede af jer som de rigtige mandfolk, I har så travlt med at beskylde modparten for ikke at være ...

bruce, du må endelig skrive og fortælle det, når du har fået hans nummer og/eller adresse, hvis han altså mener det seriøst ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#45 Riqon 16 år siden

#44 -

Tror du virkelig, Cerebrum har venner? Hans sociale evner har godt nok gjort stort indtryk på mig (og åbenlyst mange andre), men alligevel ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#46 evermind 16 år siden

Visse typer kan vel altid finde sammen om sprut, stoffer og slagsmål ... går jeg ud fra?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#47 filmz-DocDoom 16 år siden

#46: Mmmm... sprut... must... have...
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#48 Riqon 16 år siden

#46 - U got a point there. Og så kender de vel hinanden fra VUC. :P
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#49 Zabriskie 16 år siden

HAHA!
Le temps détruit tout
Gravatar

#50 evermind 16 år siden

Hehe! :P

Skriv ny kommentar: