• Titan A.E.
    33%
  • Kender ikke hans film
    22%
  • Rejsen til Amerika
    19%
  • Landet for længe siden
    15%
  • Anastasia
    4%
  • The Secret of NIMH: Fru Brisbys hemmelighed
    3%
  • Alle hunde kommer i himlen
    1%
  • Tommelise
    1%
  • Rock, rul og hanegal
    1%
  • Pingvinen og strandstenen
    1%
  • Trolden i parken
    0%

Stemmer i alt: 1333

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Takfornu 16 år siden

# 30 Det var helt tilbage i start 90'erne og et kursus, der varede 21 uger, med en undervisningsdag á 3 timer om ugen + den tid man ellers selv lagde i det og så film igennem. Her lærte man om instruktion, farver, lys mv. Man tog udgangspunkt i store produktioner, derblandt "Nimh", men også klassiske shorts fra de forskellige studier.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#32 filmz-Cerebrum 16 år siden

Må jeg få dit tlf nummer? Hvis du er mand nok selvfølgelig - vil bare gerne uddybe mundtligt, hvad jeg mener. ER du mand nok, eller er du en vatpik der udelukkende tør at spille smart bag en skærm? Vatpiiiik...kom så, vatpik...
Gravatar

#33 Spanner 16 år siden

Sådan! Modent og nu virker du slet ikke som en abe.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#34 filmz-DocDoom 16 år siden

#32: Må jeg få dit tlf nummer? Hvis du er mand nok selvfølgelig - vil bare gerne uddybe mundtligt

Det er ok at prøve at tjene en skilling på blow job. Mig bekendt er Bruce dog hetero.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#35 rockysds 16 år siden

#34 Så følger du da ikke med. Alle ved da, han er lesbisk.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#36 filmz-DocDoom 16 år siden

#35: Hmm. Det ringer kun en lille klokke. Har måske ikke lige ramt de relevante tråde. Jeg ved dog, at Bacon staves med stort.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#37 Léon 16 år siden

Syntes klart at Titan A.E. har nogle gode kvalitater. Synd at den ikke klaret sig så godt da den kom ud... Stemte dog på Fievel, husker den som en virkelig god tegnefilm..
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
Gravatar

#38 filmz-Bruce 16 år siden

#32 Jeg beklager, men jeg er ikke af den overbevisning, at en mand defineres ud fra hans evne til at lade testosteronerne "komme til". Og jeg er heller ikke af den mening, at argumentation bliver bedre underbygget, blot fordi de afsiges med høj volume eller via en telefon. Det burde være lige til, at lade de skriftlige argumentationer tale på et diskussionsforum.

Hvis du kigger dit oprindelige #10 og #22 indlæg efter i sømmene, så vil du se, at du giver udtryk for nogle gevaldige fordomme omkring andre menneskers bevæggrunde. Fordomme, eller generalisering om du vil, som vi også diskuterer i en anden tråd nu. Du bryder dig ikke om fordomme, heller ikke jeg og jeg bruger derfor sarkasme og ironi i #12 for at komme en af dem til livs. Mere er der egentlig ikke i den sag.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#39 moulder666 16 år siden

#38 Personligt vil jeg mene, at du bør give ham dit nummer. Jeg er ret nysgerrig efter at vide, hvor mange pakker Pampers og lignende ting han derefter vil bestille til dig! Kald det et praktisk eksperiment, om du vil! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#40 Yoda 16 år siden

Der er vist en, der ryger på ignorelisten...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: