• Shrek
    38%
  • Kung Fu Panda
    14%
  • Madagascar
    8%
  • Prinsen af Egypten
    7%
  • Shrek 2
    6%
  • Over hækken
    6%
  • Walter & Trofast: Det store grøntsagskup
    6%
  • Flugten fra hønsegården
    5%
  • Jeg bryder mig ikke om animationsfilm
    4%
  • Skyllet væk
    2%
  • Anden film
    2%
  • Madagascar 2
    1%
  • Shrek den Tredje
    1%
  • Bee Movie: Det store honningkomplot
    1%
  • Stor Ståhaj
    1%

Stemmer i alt: 1342

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 David Munch 15 år siden

Anden film: "Sinbad: Legend of the Seven Seas" uden tvivl.

"Over Hækken" på en klar andenplads, derefter "Prinsen Af Egypten" efterfulgt af "Madagascar" og så "Shrek".

Og trunten vil gerne have jeg siger "Spirit: Stallion of the Cimarron"... Chickflick! Dingdingding! :P
Gravatar

#2 filmz-trevordewane 15 år siden

Shark Tail er dårligst, stærkt efterfuldt Madagascar, og på tredie over dårligste, kommer Spirit.
husker også Flushed Away som okå ringe.
men Bee Movie og Pandaen var meget fine. de er ved at lære det.

kan vi ikke få en Dårligste DreamWorks Animations afstemning?
Gravatar

#3 elwood 15 år siden

Walter & Trofast: Det store grøntsagskup og Flugten fra hønsegården er jo Claymation/stop motion, er det, det samme som animation så 8-)

Altså udfra den liste der er der ingen tvivl Walter & Trofast: Det store grøntsagskup, jeg elsker det makkerpar.

Skal jeg se på det udfra kun animations filmene må det nok blive Shrek, den var frisk dengang den kom ud, og jeg følte mig underholdt, sener hen er der bare gået ren samlebånd i den.

Kung Fu Panda overraskede mig også ekstrem positivt, så måske deler de lidt en 1. plads i "animation" kategorien.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Michael Andersen 15 år siden

"kan vi ikke få en Dårligste DreamWorks Animations afstemning?"

Det får du hvis du tager din computerskærm og vender den på hovedet.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5 filmz-Bruce 15 år siden

Flugten fra Hønsegården, efterfulgt af Prinsen af Egypten og Walter og Trofast.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 Morpheus 15 år siden

Synes helt klart det er Shrek eller Kung Fu Panda, men jeg endte dog med at stemme på sidstnævnte.

Jeg blev klart positivt overrasket over filmen og synes den var kanon fed. Jack Black er genial i den rolle og det samme kan siges om de andre roller.

Udover det er Sinbad: Legend of the Seven Seas også en kanon film, som # 1 nævner.
Gravatar

#7 Benway 15 år siden

Walter & Trofast: Det store grøntsagskup forfulgt af Flugten fra hønsegården og Skyllet væk.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8 Skeloboy 15 år siden

Shrek, men efter jeg læste #1, så skulle jeg nok have valgt anden film, også Sinbad
Gravatar

#9 moulder666 15 år siden

Lad os nu se:

1: Sinbad - genial humor! (Who's bad? Sinbad!)
2: Madagascar - forskruet, sort humor, og filmen tager ikke sig selv så seriøst!
3: Shrek.
4: Prinsen af Egypten
5: Flugten fra Hønsegården - historien er lidt for banal, men der er nogle lyspunkter.
6: Shrek 2
7: Bee Movie - den blev jeg godt nok skuffet over - jeg kunne ikke se noget som helst nytænkende eller specielt ved den.
8: Over Hækken - run of the mill...og så ligner det, at de har kopieret "Sandheden om Rødhætte"
9: Stor Ståhaj - kedelig og forudsigelig
10: Shrek 3 - stop venligst den serie nu!

Resten mangler jeg at se...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#10 Åkepool 15 år siden

Af dem jeg har set, bliver det "Madagascar".

Hvor bliver Narniabæver af?
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: