-
Shrek38%
-
Kung Fu Panda14%
-
Madagascar8%
-
Prinsen af Egypten7%
-
Shrek 26%
-
Over hækken6%
-
Walter & Trofast: Det store grøntsagskup6%
-
Flugten fra hønsegården5%
-
Jeg bryder mig ikke om animationsfilm4%
-
Skyllet væk2%
-
Anden film2%
-
Madagascar 21%
-
Shrek den Tredje1%
-
Bee Movie: Det store honningkomplot1%
-
Stor Ståhaj1%
Stemmer i alt: 1342
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 David Munch 15 år siden
"Over Hækken" på en klar andenplads, derefter "Prinsen Af Egypten" efterfulgt af "Madagascar" og så "Shrek".
Og trunten vil gerne have jeg siger "Spirit: Stallion of the Cimarron"... Chickflick! Dingdingding! :P
#2 filmz-trevordewane 15 år siden
husker også Flushed Away som okå ringe.
men Bee Movie og Pandaen var meget fine. de er ved at lære det.
kan vi ikke få en Dårligste DreamWorks Animations afstemning?
#3 elwood 15 år siden
Altså udfra den liste der er der ingen tvivl Walter & Trofast: Det store grøntsagskup, jeg elsker det makkerpar.
Skal jeg se på det udfra kun animations filmene må det nok blive Shrek, den var frisk dengang den kom ud, og jeg følte mig underholdt, sener hen er der bare gået ren samlebånd i den.
Kung Fu Panda overraskede mig også ekstrem positivt, så måske deler de lidt en 1. plads i "animation" kategorien.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Michael Andersen 15 år siden
Det får du hvis du tager din computerskærm og vender den på hovedet.
#5 filmz-Bruce 15 år siden
#6 Morpheus 15 år siden
Jeg blev klart positivt overrasket over filmen og synes den var kanon fed. Jack Black er genial i den rolle og det samme kan siges om de andre roller.
Udover det er Sinbad: Legend of the Seven Seas også en kanon film, som # 1 nævner.
#7 Benway 15 år siden
#8 Skeloboy 15 år siden
#9 moulder666 15 år siden
1: Sinbad - genial humor! (Who's bad? Sinbad!)
2: Madagascar - forskruet, sort humor, og filmen tager ikke sig selv så seriøst!
3: Shrek.
4: Prinsen af Egypten
5: Flugten fra Hønsegården - historien er lidt for banal, men der er nogle lyspunkter.
6: Shrek 2
7: Bee Movie - den blev jeg godt nok skuffet over - jeg kunne ikke se noget som helst nytænkende eller specielt ved den.
8: Over Hækken - run of the mill...og så ligner det, at de har kopieret "Sandheden om Rødhætte"
9: Stor Ståhaj - kedelig og forudsigelig
10: Shrek 3 - stop venligst den serie nu!
Resten mangler jeg at se...
#10 Åkepool 15 år siden
Hvor bliver Narniabæver af?