-
Cola65%
-
Anden sodavand9%
-
Øl6%
-
Kaffe4%
-
Vand4%
-
Milkshake2%
-
Kakaomælk2%
-
Anden drik2%
-
Spiritus2%
-
Mælk1%
-
Vin1%
-
Juice1%
-
Saftevand0%
Stemmer i alt: 1147
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Killkaj 16 år siden
#2 Riqon 16 år siden
#3 filt 16 år siden
#4 NightHawk 16 år siden
Hvis det er en klassiker jeg skal sidde og hygge mig med hjemme i stuen, så står den på kaffe nogen gange milkshake. Er det i biografen er det som regel sprite eller fanta.
Hvis det er "Next" eller andre af den slags film, blir det spiritus af den stærkeste slags. Noget skal der jo til for at dulme smerterne ved sån en oplevelse. ;)
Det blir dog en stemme på kaffe.
#5 Skeloboy 16 år siden
Er for nyligt stoppet med at drikke sodavand, og prøver at afholde mig fra andet sukkerholdige drikke også(og nej, er ikke fanatisk, kun hvad sodavand angår...).
Men stemte nu cola, for det er sgu det bedste, selvom jeg kun drikker vand nu(har aldrig drukket mælk eller kaffe), og alkohol og film går fint i spænd til visse film, men det er ikke så tit jeg drikker og ser film samtidig....
#6 filmz-Kadann 16 år siden
Øl tager dog førstepladsen ved visse film - meget dårlige film med stor underholdningsværdi kræver øl og flæskesvær.
#7 filmz-JHSC 16 år siden
#8 fubar 16 år siden
For mig er øl og spititus (næsen) udelukkende noget jeg drikker, når der skal skabes festlige rammer.
Så er der tale om en film der kræver 100% fokus, så går det sgu ikke med bajerne.
Cola er oplagt, men har aldrig været den store læske-drikker. Derfor ryger kaffe ind på førstepladsen.
Kaffe bliver man jo heller aldrig træt af!
#9 chronaden 16 år siden
Stemte selv øl (god øl!)
#10 chandler75 16 år siden