• Pulp Fiction
    47%
  • The Avengers
    22%
  • 12 vrede mænd
    8%
  • En anden film
    6%
  • Magnolia
    5%
  • Traffic
    3%
  • The Thin Red Line
    2%
  • Gosford Park
    2%
  • The Royal Tenenbaums
    2%
  • Boogie Nights
    2%
  • Short Cuts
    1%
  • Amores perros
    1%

Stemmer i alt: 332

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 moulder666 8 år siden

Anden Film: Jeg ville sige, at det er et tie mellem Reservoir Dogs og The Usual Suspects.

Hvis vi skal holde os til "Simultan-plot"-film, er jeg nok mest til Amores Perros - det er sgu også en djævelsk god finale!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 Driver 8 år siden

Jeg kan simpelthen ikke begribe, hvordan man kan stemme på The Avengers som værende den BEDSTE ensamble-film!

Derudover så mangler Kurosawas Seven Samuari da vist også på den liste der. Min stemme går i hvert fald til den eller 12 Angry Men. Kan ikke helt beslutte mig, så må have genset dem begge snart.

Lord of the Rings vil jeg også slå et lille slag for, hvis vi taler nyere ensemble-film og selvfølgelig som #1 nævner, The Usual Suspects.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#3 Driver 8 år siden

Seven Samurai.* :-)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#4 Ruger 8 år siden

The Thin Red Line efterfulgt af Magnolia.
Gravatar

#5 sunijoensen 8 år siden

Holy shit for en afstemning.. Pulp Fiction, 12 angry men, Magnolia og The Royal Tenenbaums er alle i min top 10 over bedste film nogen sinde.

Jeg kunde have stemt på dem alle, men den faldt dog på Magnolia i denne omgang.

Er ellers enig med #2 Driver, at det er en joke at The Avengers overhoved er i betragtning.
A Mo-Jo, it's a very high-tech machine that transmits pages over the telephone! It only takes eighteen minutes a page!
Gravatar

#6 Elvira39 8 år siden

Driver talt sandhed
Gravatar

#7 Ruger 8 år siden

Aprilsnar
Gravatar

#8 Geekalot 8 år siden

som #1 siger. valgte også anden film.
Gravatar

#9 Stetso-G 8 år siden

Jeg kunne slet ikke bestemme mig. Så jeg tilføjer en film mere i puljen for at gøre tingene værre: "Crash".
Gravatar

#10 Silver666 8 år siden

Stetso-G (9) skrev:
Jeg kunne slet ikke bestemme mig. Så jeg tilføjer en film mere i puljen for at gøre tingene værre: "Crash".
Den tager jeg :)

Skriv ny kommentar: