• "Ringenes Herre: Kongen Vender Tilbage"
    80%
  • "Lost in Translation"
    8%
  • "Mystic River"
    6%
  • "Master & Commander: Til Verdens Ende"
    4%
  • "Seabiscuit"
    2%

Stemmer i alt: 887

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Zelle 20 år siden

Tjaa, jeg syntes til gengæld at Master And Commander var utrolig skuffende, og har ikke set den, men har heller ikke helt vildt høje forventninger til Seabiscuit ;D
Men LOTR var jo helt utrolig...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#12 Morbid 20 år siden

Jeg stemte på Lost in Translation.

Det er min yndlingsfilm af de nomirede, men jeg har satset på ROTK i oscar konkurencen. Det lader desværre til at det bliver Ringenes Herre's tur denne gang, hvis man skal tro diverse kritikere.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#13 Slettet Bruger [1860533477] 20 år siden

Er det mig eller er afstemningerne ikke begyndt at blive en smule kedelige? - Det er altid bedste dit og bedste dat. Jeg elsker at folk er meget åbne og villige til at argumentere for deres stemme og forummet til en given afstemning, men kan vi ikke få nogle bud på gode (fremtidige) afstemninger, så vi reducere det der simple bedste film-sjov? (Flere a la SW DVD-afstemningen) og færre a la Bedste LOTR-film, bedste film osv.)
Gravatar

#14 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

#9 HAr du noget imod Seabiscuit? Du plejer da ellers at have en god filmsmag..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#15 Morbid 20 år siden

#14 - Præcis..
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#16 filmz-Plimmer 20 år siden

Jeg håber på at Lost in Translation eller Mystic River vinder. Stemte på Lost in Translation.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#17 The Insider 20 år siden

#14, mange tak for komplimenten Fuktz, du kan læse min anmeldelse af Seabiscuit her: http://www.filmz.dk/reviews/view/356/
War. War never changes.
Gravatar

#18 Kia 20 år siden

Har ikke set Lost in Translation (det skal der dog laves om på på tirsdag) og Seabiscuit.

Min stemme gik til ROTK, der er noget helt særligt ved de film. Men Mystic River er nu også en rigtig god film.
Gravatar

#19 filmz-The Omen 20 år siden

Nu må det fu..@-'ing Ringenes Herre-flip snart være overstået. De film er overhovedet ikke værdige til at blive kaldt bedste film. Ja ja, de er flotte og blablabla, men Clint Eastwood er klart en meget bedre film-skaber end Peter Jackson. Derfor stemte jeg på Mystic River, som klart topper som bedste film...
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#20 nakalay 20 år siden

#19 Smag og behag :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: