• "Tiger på spring, drage i skjul"
    37%
  • "Brokeback Mountain"
    22%
  • "The Hulk"
    16%
  • Jeg kender ingen af hans film
    12%
  • "The Ice Storm"
    6%
  • "Fornuft og følelse"
    2%
  • Anden film
    1%
  • "Lust, Caution"
    1%
  • "Spis Drik Mand Kvinde"
    1%
  • "Tre der "elsker" hinanden"
    0%

Stemmer i alt: 886

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MadMartigan 16 år siden

Hvor er muligheden, "Bryder sig ikke om hans film"?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#2 Skeloboy 16 år siden

Stemte kender ingen af hans film, har kun set Tiger på spring og meget lidt af Hulk
Gravatar

#3 tiany 16 år siden

Stemte tiger på spring, drage i skjul - husker tydeligt da jeg så den i biffen - super film
Valar morghulis
Gravatar

#4 fatcat 16 år siden

var lidt i tvivl. Jeg var vild med "Tiger på spring.." og jeg er faktisk også ret glad for "Hulk" selvom ikke mange deler den holdning (er dog enig at scenen med hundene er grotesk ynkelig), men jeg valgte "Spis drik mand kvinde". Jeg husker den som en enormt smuk film...
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#5 Benway 16 år siden

"The Ice Storm". Stærk og rystende film.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 chandler75 16 år siden

Enig med Benway - fantastisk foruroligende film. "Brokeback Mountain" i tæt opløb.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 filmz-DocDoom 16 år siden

#5: same same!

Der kan man i hvert fald tale om en mand, der er alsidig. Sjældent har jeg set en liste af så forskellige film fra samme hånd.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#8 filmz-chriss 16 år siden

Stemte Tiger på spring, drage i skjul. Det er en fantastisk film, mere er der ikke at sige.
Gravatar

#9 NightHawk 16 år siden

Det blev en stemme til Brokeback Mountain med The Ice Storm på en andenplads, der egentlig er en delt førsteplads.

Isoleret på 3. pladsen ligger Tiger På Spring Drage I Skjul, hvis fantastiske kampscener desværre også har det med i det lange løb, at gøre filmen lidt for tomgangsroterende.

4. Fornuft og Følelese.

Hulk fortjener ikke at komme med på listen. Den sender jeg med stor glæde, med et velplaceret vristspark, i omløb om jorden for evig tid. Mage til håbløs og intetsigende film skal man sgu lede længe efter.

Har ikke set Spis Drik, Mand Kvinde, eller Tre Der Elsker Hinanden
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10 rockysds 16 år siden

"The Ice Storm" herfra.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: