-
Trainspotting30%
-
28 dage senere22%
-
Slumdog Millionaire19%
-
Sunshine10%
-
Kender ikke hans film10%
-
The Beach7%
-
Mord mellem venner1%
-
Et ikke helt almindeligt liv0%
-
Millions0%
Stemmer i alt: 1489
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 myshkin 15 år siden
Sunshine
Trainspotting
28 dage
Sådan bruger du spoiler-tags: blah-blah din aktuelle spoiler [/ spoiler]
Slet mellemrummene og det vil blive skjult i dit indlæg. Velkommen til Filmz ;)
- internet anonymous
#62 rubberdub 15 år siden
Tak jeg er godt klar over hvordan man bruger dem, tænkte bare ikke over det, i min måben over hvor ufattelig dårlig den film var. Mellem os, så er der sgu nok ikke så meget at Spoile ud over forventingerene til en Danny Boyle Film, for det er Sunshine godt nok ikke. [hvisker]har været filmz bruger i 10 år, jeg var her den gang man stadig brugte html koder [/hvisker]
#63 Bony 15 år siden
Iøvrigt er det ret godt klaret, at du har været Filmz-bruger i 10 år når man tænker på, at hjemmesiden først startede op i 2002.
#64 filmz-OutOfSight 15 år siden
2. Trainspotting
3. The Beach
Slumdog Millionaire er den mest overvuderede film i nyere tid.. Umiddelbart har jeg svært ved at finde en der slår den..?
Hvorfor er folk så spiltede ang. Sunshine? Læser alt fra: "Det er noget bras.. FUUUUU" ... Til folk som mig, der ser den som hans bedste..
Altså.. What's not to like..?
#65 wimmie 15 år siden
Sikkert af samme årsag som folk er splittede ang. Slumdog Millionaire - en film du synes er overvurderet og som jeg synes er fantastisk...
Mit bud er forskellige smag ;)
#66 filmz-Bruce 15 år siden
Personligt er jeg alt andet end splittet :) Well Mick La Salle runder det meget godt op i hans The Eternal Sunshine of the Pointless Mind. Castingen, blandt andet, er simpelthen en joke.
#67 filmz-OutOfSight 15 år siden
Jeg kan så fortælle at min -netop offentliggjorde- mening vedrørende Slumdog ikke har det store at gøre med min smag.. :) Hvad filmen og min smag angår, så var den vel okay.. Dog lidt for sødsuppe til mig..
#68 wimmie 15 år siden
#69 filmz-Utyske 15 år siden
Du kan læse min mening om sagen her: http://filmz.dk/forum/anmeldelser/sunshine-27969/p... - indlæg 36. :)
#70 filmz-OutOfSight 15 år siden
Der fik jeg mit svar! Tak til Bruce og Mick La Salle.
Det har du ret i :) Men en film kan stadig være vuderet korrekt, selvom den ikke falder i min smag.. F. eks. tag Alexander -den af Oliver Stone. Jeg er vild med den. Den faldte i min smag, dog vil jeg aldrig argumentere imod dens "vudering" af det offentlige, da jeg sagtens kan se hvorfor det gik som det gjorde.. Altså det hele handler ikke om smag.. Det er ikke umuligt at være bare lidt objektiv af og til.