• Pans labyrint
    42%
  • Hellboy
    16%
  • Blade II
    13%
  • Pacific Rim
    11%
  • En anden film
    5%
  • Hellboy II: The Golden Army
    5%
  • The Shape of Water
    5%
  • Crimson Peak
    2%
  • The Devil's Backbone
    1%

Stemmer i alt: 238

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 BlackJesus 4 måneder siden

Pans Labyrint er et mesterværk uden lige. Ingen af hans andre film kan måle sig med den. Måske Shape of Water.
Gravatar

#2 Geekalot 4 måneder siden

Ni meget mere vild med Hellboy:)
Gravatar

#3 Gorman 4 måneder siden

#1 har ikke set SOW, men enig i Pans Labyrinth.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#4 Ménner 4 måneder siden

Indtil i går ville jeg have svaret Devils Backbone, men den blev da lige overhalet af The Shape of Water!
1. The Shape of Water
2. The Devils Backbone
3. Pans Labyrinth
4. Hellboy
5. Hellboy 2
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#5 Vestas 4 måneder siden

Synes ikke Shape of Water når Pans Labyrint til sokkeholderne.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#6 uldbjerg 4 måneder siden

Jeg har endnu ikke set The Shape of Water, men jeg synes generelt, at hans film er utroligt flotte men ret ligegyldige.
Gravatar

#7 Tyler Durden 3 måneder siden

uldbjerg (6) skrev:
Jeg har endnu ikke set The Shape of Water, men jeg synes generelt, at hans film er utroligt flotte men ret ligegyldige.

Har du set Pans Labyrint?
"I love the smell of napalm in the morning..."
Gravatar

#8 uldbjerg 3 måneder siden

Tyler Durden (7) skrev:
Har du set Pans Labyrint?

Ja
Gravatar

#9 Tyler Durden 3 måneder siden

uldbjerg (8) skrev:
Ja

Ok. Fair nok. Har bare svært ved at forstå, at den kan ses som ligegyldig. Kan eksempelvis godt forstå man ser på superheltefilm, actionfilm, komedier og lign. generelt, som ligegyldige. Film der ofte har hurtige replikker, overfladiske karaktere, og simple plots. De er ret generiske. Tit underholdende og let fordøjelige... men ikke ligefrem vigtige. Der kan være få undtagelser, det medgiver jeg, men der er langt imellem. Der er naturligvis forskellige meninger og smag, men jeg, og åbenbart mange andre i afstemningen, kan nok ikke rigtigt se Pans Labyrint i kategorien, "ligegyldige film". Jeg synes Pans Labyrint indeholder flere lag som gør den spændende, og relevant. Der er en ret elegant blanding af socialrealisme (den Spanske borgerkrigs rædsler, og en ung piges følelsesmæssige modstand, mod en brutal/kynisk stedfar), og elementer af eventyr og fabler (i pigens flugt fra virkelighedens gru). To verdener der flyder elegant sammen, indholdene passager med både gys, suspence, drama, eventyr, og faktuelle begivenheder. Oveni var billedsiden, og scenografien, henholdsvis fantasifuld på en ny unik måde, og mørk og barsk i sin realisme. En film for både børn og voksne. En film med lag som vil folde sig ud på ny, med dybereliggende betydninger, for det voksne barn, ved gensyn. En fantastisk film, hvis du spørger mig.
Gravatar

#10 Tyler Durden 3 måneder siden

Ps: Ingen tvivl om at The Shape of Water kommer ind på en 2. plads, skarpt efterfulgt af The Devils Backbome. Fede film. Pacific Rim og Crimson Peak var ok, men ikke noget at skrive hjem om. Synes faktisk at resten af filmene på listen er noget bras.

Skriv ny kommentar: