• "Den fabelagtige Amélie fra Montmartre"
    28%
  • "Alien: Genopstandelsen"
    27%
  • Kender ikke hans film
    25%
  • "De fortabte børns by"
    9%
  • "Delikatessen"
    7%
  • "En lang forlovelse"
    3%
  • "Foutaises"
    1%

Stemmer i alt: 1174

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 filmz-DocDoom 17 år siden

31-34: Han er faktisk også med til at gøre (de første 3/4 af) Alien 4 seværdig.

Og i Hellboy er han både rød og mean.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#42 filmz-lallenkalaf 17 år siden

og "I Rosens navn", er han tæt på at være et afskum og en udkast. Han er klasse! - men jeg ville ikke bryde mig om at vågne op ved siden af ham - men okay, det ville jeg ikke med nogen mandlige skuespillere
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Gravatar

#43 Spanner 17 år siden

Den hedder bare "Rosens Navn". Ja Salvatore er suveræn og fæl
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#44 filmz-lallenkalaf 17 år siden

SORRYYYYY!!!!...Mr.I-Know-it-all ;)
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Gravatar

#45 filmz-lallenkalaf 17 år siden

# 41 og han er sej i Hellboy. Spændt på at se hvad det bliver til med 2´eren ... jo mere jeg tænker over det, så er han faktisk skabt til rollen som Hellboy (okay, make-up hjælper selvfølgelig også på det) ..tænk sig hvis det var Hugh Grant som hellboy, eller George Clooney
Gravatar

#46 Collateral 17 år siden

Jeg stemte "En lang forlovelse", da jeg syntes det er en vildt smuk film på alle måder.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#47 rammy 17 år siden

"De fortabte børns by" ! Utroligt så mange der ikke kender Jean-Pierre Jeunet film !!!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#48 fatcat 17 år siden

"De fortabte børns by" - en fantastisk en på opleveren. Perlman er ski.. god som den enfoldige kæmpe på jagt efter sin lillebror
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#49 filmfan 17 år siden

Jeg synes ikke han indtil nu har lavet en bedre film end Delikatessen - og har selvfølgelig derfor svært ved at forstå, at den ikke ligger højere på ranglisten. Men så trøster jeg mig med, at det må skyldes, at der sikkert ikke er så mange, der har set den :-)

Jeg må indrømme at jeg selv aldrig har set end sige hørt om "Foutaises". Efter at have slået op i google kan jeg forstå, at det er en 9 minutter lang kortfilm filmet i sort/hvid. Jeg vil da godt høre lidt om den fra dem af jer, der har set den.
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#50 filmz-CAADK 17 år siden

stemte ikke. Så Amelie og den skuffede mig virkelig. Syntes det virker som om at franske film tit er underlige fordi de syntes det er fedt, og ikke fordi det giver mening. Havde håbet på at Jeunet ville blive en instruktør jeg blev glad for, men desværre ikke. Teknisk set er Delikatessen vel Caro og Jeunet?
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits

Skriv ny kommentar: