• "Den fabelagtige Amélie fra Montmartre"
    28%
  • "Alien: Genopstandelsen"
    27%
  • Kender ikke hans film
    25%
  • "De fortabte børns by"
    9%
  • "Delikatessen"
    7%
  • "En lang forlovelse"
    3%
  • "Foutaises"
    1%

Stemmer i alt: 1174

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Selvfølgeligt er de underlige, fordi det er fedt. Det kaldes personlig stil.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#52 Morbid 17 år siden

#50 Tror det er en holdning, der er præget af for mange amerikanske film, der ofte minder mig om hinanden. Se et par hundrede franske, italienske, tyske, asiatiske osv. film. Det er skam ikke så underligt endda.

Danske film er vel de underligste af alle :D
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#53 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Yeah, baby!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#54 mr gaijin 17 år siden

Je suis d'accord.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#55 moulder666 17 år siden

Du synes du er en Honda Accord? Jaja, dig om det!

Ahem - anyways - De fortabte børns by var sgu meget sej - weird as fuck, men bestemt seværdig.

Jeg mangler stadig at tage mig sammen til at se Amelié, og Alien 4 er ikke tre potter pis værd i min verden - misbrug af Weaver's talent!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#56 _VeNtUrAx_ 17 år siden

ja, jeg var så en af dem, som stemte på alien 4. Jeg havde to grunde:
1. Har altid været fan af Alien, selvom 4'eren klart er den svageste. (Og Ron Pearlman er cool i den.. "It must be a chick thing")

2. Det er den eneste film af Jean-Pierre Jeunet, jeg har kendskab til, så jeg kunne ikke stemme "Kender ikke hans film".

Men efter hvordan resten af forummet har lovprist andre af hans film, vil jeg da lige få dem tilføjet til "Bør se" listen..
- You knew Jesus?
- Knew him? Shit... Nigga owes me twelve bucks.
Gravatar

#57 filmz-fons 17 år siden

Der mangler helt klart en "Kan ikke lide nogen af hans film" mulighed, Alien 4 var IKKE en rigtig alien film, kunne lige så godt have været michael bay eller lign. der havde instrueret det lort ...
Gravatar

#58 filmz-michaell 17 år siden

Jeg bryder mig ikke om nogen af hans film. Jean-Pierre Jeunet er stærkt overvurderet efter min mening. Amelie? Nejtak! Nikita? JATAK!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#59 filmz-Kadann 17 år siden

#58 -

Jeg forstår ikke helt din argumentation. :)

De to film har da ikke ret meget andet tilfælles, end at begge er franske og begge har en kvindelig hovedrolleindehaver.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#60 jessup 17 år siden

Begge kvinder er også korthåret hvis hvis jeg husker rigtigt.
This is just until June

Skriv ny kommentar: