• "Die Hard 2"
    44%
  • "The Long Kiss Goodnight"
    28%
  • "Cliffhanger"
    9%
  • "Deep Blue Sea"
    6%
  • "Mindhunters"
    3%
  • "Cutthroat Island"
    3%
  • "Nightmare on Elm Street 4"
    3%
  • "Exorcisten: Begyndelsen"
    2%
  • Anden film
    2%
  • "The Covenant"
    1%

Stemmer i alt: 1584

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-DocDoom 16 år siden

Jeg gætter på, at Dø Hårdt To eller Godnatsnerv vinder, men jeg stemte Klippehængeren. Det er fandeme en god action-film - totalt urealistisk og superfed. En klar must-have i reolen!
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#2 PredatorX 16 år siden

Die Hard 2. En rigtig solid sequel efter min mening. Og så er Cliffhanger desuden en alt for undervurderet action film.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3 sluppermand 16 år siden

The Long Kiss Goodnight. En herlig lille actionperle med suveræn dialog. Det er dog ikke så meget Renny Harlins instruktion der gør filmen fed imo, men mere Shane Blacks manuskript.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#4 filmz-Bruce 16 år siden

Long Kiss.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 filmz-Liou 16 år siden

Jeg stemte Deep Blue Sea af den ene grund at Die Hard og Nightmare on Elm Street aldrig har sagt mig noget og bortset fra det har jeg ikke set nogle af dem.

Måske lyder det lidt som om at Deep Blue Sea bare er det mindst dårlige valg af de 3 men sådan er det faktisk ikke. jeg kunne godt lide den... ja ja ja den er ikke noget mesterværk og det meste har vi set før men jeg kan generelt godt lide AEP film og denne her basse var faktisk blandt de bedre, genren taget i betragtning.
Gravatar

#6 Ash 16 år siden

The Long Kiss Goodnight fik min stemme. Fedt manuskript, virkelig cool Samuel L. Jackson. Cliffhanger og Die Hard 2 kommer lige efter...
Gravatar

#7 moulder666 16 år siden

Die Hard 2 - elsker afslutningen med flyet...Long Kiss Goodnight var en meget positiv overraskelse for mig, men slutningen er nu alligevel ret svag!

Cliffhanger og Deep Blue Sea? Don't get me started! Cliffhanger var en anelse underholdende - med mellemrum - men Deep Blue Sea var bare pinlig på alle måder - hajer der skifter mellem at være 3 meter og 40 cm brede er bare ikke vejen frem!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#8 Silver666 16 år siden

Keep Your Arms And Legs In The Vehicle At All Times! :)
'Cliffhanger'
Gravatar

#9 filmz-DocDoom 16 år siden

We need insulin. Would you have thought of that?
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#10 Bohemian 16 år siden

Die Hard 2 får min stemme, synes det er en decideret god film.

The Long Kiss Goodnight & Deep Blue Sea er også seværdige film fra hans side.

Cliffhanger var jeg ved at kede mig selv ihjel i, ret sløj film..The Covenant, ja det utroligt jeg gad se den færdig.
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: