• Forrest Gump
    45%
  • Tilbage til fremtiden
    27%
  • Cast Away
    5%
  • Hvem snørede Roger Rabbit
    4%
  • Contact
    4%
  • Tilbage til fremtiden II
    4%
  • Beowulf
    2%
  • Tilbage til fremtiden III
    2%
  • Nu går den vilde skattejagt
    2%
  • A Christmas Carol
    1%
  • Polar-Ekspressen
    1%
  • What Lies Beneath
    1%
  • Døden klæ'r hende
    1%
  • Anden film
    0%

Stemmer i alt: 2224

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 moulder666 14 år siden

Har altid været vild med "Who framed Roger Rabbit" - den er lige tilpas sort, charmerende og fjollet til at det er en film lige for mig! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#22 tiany 14 år siden

Patriarch (20) skrev:
Valgte Gump, men fortryder nu at jeg ikke tog Contact da jeg så hvor få der havde stemt på den. Det er en meget vigtig film, af en type som der laves alt for få af.

Hørt :)
Valar morghulis
Gravatar

#23 RFriis 14 år siden

"Who Framed Roger Rabbit" foran "Forrest Gump" og "Beowulf".
Gravatar

#24 MOVIE1000 14 år siden

jeg havde ikke set Cast Away, men jeg havde stadig stemt på Forrest gump, men ellers havde det været Cast away og derefter Achristmascarol
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#25 PredatorX 14 år siden

Argh.. Romancing the Stone ligger ALT for lavt på den liste!!

Mit valg var dog Back to the Future.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#26 Åkepool 14 år siden

Back to the future.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#27 TheEnd 14 år siden

Forrest Gump. Ingen ved siden, ingen tæt på
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#28 Steffan Rasmussen 14 år siden

Har altid haft en svaghed for Contact, så det blev den.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#29 evermind 14 år siden

"Back to the Future" herfra. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#30 sunijoensen 14 år siden

Hvad? Efter som at Contact ikke ikke ligger øverst, må jeg gå ud fra at de fleste ikke har set den.. Det er en helt ualmidelig god film. Den kommer igenem nogle meget relevante og tunge temaer, og så er den pakket ind i en helt fantastiskt underholdende pakke. En meget meget god film!

What Lies Beneath er en af de beste "gysere" der er lavet nogensinde. Den har en HANDLING der er intresant, og så bliver man skremt fra vid og sans, uden at der komer mænd rændene med masker og motorsave og den slags elendigt vrøvl...

Forest Gump er selfølgelig en god, hjertevarmende film, men den er så bestemt ikke noget mesterverk.. Den bliver båret (lige som Cast Away) af en fantastisk Tom Hanks prestation :)

Back to the future filmene er også gode og underholdende, og man kan se dem igen og igen uden at kede sig, men der stopper det alså..

De der animerede film, vil jeg slett ikke begynde på. Det er så ringe at det er til at blive flov over. Hann burde havt taget sig en praktikplads på Pixar, før hann gik igang med dem :P

Men det er bare min mening.. Contact... over and out.
A Mo-Jo, it's a very high-tech machine that transmits pages over the telephone! It only takes eighteen minutes a page!

Skriv ny kommentar: