• Forrest Gump
    45%
  • Tilbage til fremtiden
    27%
  • Cast Away
    5%
  • Hvem snørede Roger Rabbit
    4%
  • Contact
    4%
  • Tilbage til fremtiden II
    4%
  • Beowulf
    2%
  • Tilbage til fremtiden III
    2%
  • Nu går den vilde skattejagt
    2%
  • A Christmas Carol
    1%
  • Polar-Ekspressen
    1%
  • What Lies Beneath
    1%
  • Døden klæ'r hende
    1%
  • Anden film
    0%

Stemmer i alt: 2224

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 davenport 14 år siden

Læs iøvrigt også bogen af Carl Sagan. Den er endnu mere fantastisk og en noget anden plotline.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#32 filmz-Utyske 14 år siden

#30 -

Jeg synes at Contact var bravende kedelig, men jeg vil give dig at "What Lies Beneath" er en god gyser/thriller, ikke mindst p.g.a. de mange hilsner til Hitchcock. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#33 Spanner 14 år siden

Også Contact herfra. Jeg har læst bogen og den er fantastisk, men man må give kudos til Zemeckis og screenwriterne for at hive de essentielle elementer ud af bogen i stedet for at bruge den som drejebog.

"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#34 MMB 14 år siden

Jeg fandt Contact utrolig middelmådig. Ikke noget at skrive hjem om.
Gravatar

#35 Lord Beef Jerky 14 år siden

Enig med #34. Contact har nogle fine idéer her og der (hovedsageligt der), men falder igennem hvad angår det egentlige indhold, og så er der lige den der slutning....

What Lies Beneath synes jeg er en af de værste gysere i nyere tid, men det er vel forskelligt hvad der skræmmer folk. Utallige cat scares og den typiske
spøgelset er jo slet ikke ondt, næh nej vi twister den lige lidt her, det er hovedpersonen der er ond! CHOK!
tændte mig fuldstændig af.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#36 Patriarch 14 år siden

Contact, er som Master and Commander, en af de film som bliver bedre hver gang jeg ser den. Jeg synes også kun den var 'ok' første gange, men ved gensyn er den blevet fremragende.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#37 Lord Beef Jerky 14 år siden

#36 Jeg var faktisk meget interesseret i filmen som teenager, så jeg har set den 4-5 gange, men der var altid et eller andet, jeg ikke kunne sætte en finger på hvad var, som jeg synes der var i vejen med den. I dag er det soleklart bare ikke en særlig heldig film i mine øjne, men det ændrer ikke på, at den har nogle gode idéer.. Zemeckis udfører dog ikke disse idéer særlig godt i sidste ende. Det er en af de film, der står i skyggen af, hvor fremragende den kunne have været, hvis man bare lige havde taget skridtet videre, eller taget et enkelt skridt tilbage for den sags skyld. I hænderne på en dygtig instruktør, havde den sikkert været fremragende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#38 LasseUk 14 år siden

Meget overvurderet filmskaber. Han lavede søde, men for mit vedkommende mere eller mindre intetsigende film, og nu laver han så kun animationsfilm, som heller ikke siger mig særlig meget.

1. Who Framed Roger Rabbit - den eneste egentlig originale film han har lavet.
2. Back to the Future - Sød film
3. Forrest Gump - Faktisk en ganske hæderlig film, men vanvittig overvurderet.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#39 BN 14 år siden

LasseUk (38) skrev:
1. Who Framed Roger Rabbit - den eneste egentlig originale film han har lavet.
2. Back to the Future - Sød film

Synes du ikke, at 'Back to the Future' er en original film?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#40 Highland Park 14 år siden

"Sød" er nok det sidste, jeg ville kalde "Back to the Future". Og selvfølgelig er det en original film.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: