• "Morderisk mareridt: Nightmare on Elm Street"
    38%
  • "Scream"
    30%
  • Anden film
    10%
  • "Red Eye"
    6%
  • "Slagterbanden: The Hills Have Eyes"
    6%
  • "Wes Craven's New Nightmare"
    2%
  • "Cursed"
    2%
  • "Scream 3"
    2%
  • "Rædslernes hus"
    2%
  • "Rædselsnatten: The Last House on the Left"
    2%
  • "Scream 2"
    1%
  • "Music of the Heart"
    0%

Stemmer i alt: 1266

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Benway 16 år siden

Craven er heller ikke lige min kop te, men "Nightmare on Elm Street" er da udmærket.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12 filmz-Liou 16 år siden

De eneste af filmene jeg har set er Morderisk mareridt: Nightmare on elm street, Scream, Scream 2 og Scream 3.

med udgangspunkt i dem er Scream den klart bedste. et friskt pust for gyser genren da den kom ud. imidlertid syntes jeg ikke om efterfølgerne og Nightmare on elm street... jeg har aldrig kunnet se hvad der var så fantastisk ved hr krueger.
Gravatar

#13 Collateral 16 år siden

Nightmare on elm street, er en ret fed film !
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14 Metallan 16 år siden

Nu spørger jeg måske dumt, men Rædslernes hus er det The People Under the Stairs ?
Gravatar

#15 filmz-DocDoom 16 år siden

Igen en af disse polls, hvor der kun er to mulige vinderkandidater.

Scream er dogimo noget crap.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#16 moulder666 16 år siden

Der mangler lidt muligheden "Synes ikke om Wes Cravens film" men ud fra "mindst elendige film" konceptet måtte det blive Scream 1!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#17 filmz-Sklertic 16 år siden

Synes det er lidt irriterende at der ved andre gode skuespillere og instruktører findes en "kan ikke lide dem" og når så en virkelig elendig instruktør som wes craven kommer, så er den der bare ikke, stemte anden film for har endnu ikke set en god film han har stået bag.
Gravatar

#18 filmz-zzz 16 år siden

"The people under the stairs" er rædslernes hus på dansk og er da noget af det bedste som er lavet i genren, en af mine alltime favoriter alle kategorier
Gravatar

#19 fatcat 16 år siden

#17 - du kunne jo også bare undlade at deltage i afstemningen :)

Nå - jeg valgte "Nightmare on Elm Street" - kunne også have valgt "Last house on the Left".

Alene det at Wes Craven giver en ung Johnny Depp hans første rolle - burde være nok til at "Nightmare" får en ekstra stjerne... :)
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#20 keitel 16 år siden

Nightmare on Elm Street

Skriv ny kommentar: