• "Morderisk mareridt: Nightmare on Elm Street"
    38%
  • "Scream"
    30%
  • Anden film
    10%
  • "Red Eye"
    6%
  • "Slagterbanden: The Hills Have Eyes"
    6%
  • "Wes Craven's New Nightmare"
    2%
  • "Cursed"
    2%
  • "Scream 3"
    2%
  • "Rædslernes hus"
    2%
  • "Rædselsnatten: The Last House on the Left"
    2%
  • "Scream 2"
    1%
  • "Music of the Heart"
    0%

Stemmer i alt: 1266

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Åkepool 16 år siden

#15 - Dogimo??
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#22 rammy 16 år siden

Utroligt at en lorte-film som Scream kan få så mange stemmer....
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#23 deathlikesilence 16 år siden

lmao @ slagterbanden
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#24 filmz-Liou 16 år siden

Utroligt at en lorte-film som Scream kan få så mange stemmer....

Der er ikke så meget andet at vælge imellem. de eneste andre film jeg har set er Scream 2 og 3 samt Morderisk marreridt og ud af dem er Scream klart den bedste i mit hoved. Scream er i øvrigt ikke nogen dårlig film. jeg synes faktisk det var et frisk pust for gyser genren selvom denne form for gysere siden er blevet helt fantastisk trættende.
Gravatar

#25 filmz-DocDoom 16 år siden

#21: hehe, der manglede et mellemrum. Min kærestes computer har en dum mellemrumstast :-)

Dogimo = dog i.m.o.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#26 Slettet Bruger [472245936] 16 år siden

Næste afstemning bliver vel 'Bedste Uwe Boll-film'.
Gravatar

#27 rammy 16 år siden

#24 - Nightmare on Elm Street er jo en klassiker, hvordan der er nogle der kan vælge MTV-gyseren Scream i stedet for, er for mig ubegribeligt. Jeg forstår heller ikke hvorfor Scream fik så stor succes. Skuespillet er dårligt, dum historie og " The Bad Guy " var jo overhovedet ikke skræmmende eller interessant.
The Last House on the Left, The Hills Have Eyes og Wes Craven's New Nightmare er også alle bedre film end Scream.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#28 nygaardpetersen 16 år siden

Stemte Scream. Men kunne ligeså godt have stemt Nightmare on Elm Street. I følge mig er Scream en moderne gyserklassiker og selvom denne type gyser et blevet voldtaget siden hen, så er Scream nu stadig noget særligt for mig.
Gravatar

#29 filmz-Liou 16 år siden

Nightmare on Elm Street er jo en klassiker, hvordan der er nogle der kan vælge MTV-gyseren Scream i stedet for, er for mig ubegribeligt. Jeg forstår heller ikke hvorfor Scream fik så stor succes. Skuespillet er dårligt, dum historie og " The Bad Guy " var jo overhovedet ikke skræmmende eller interessant.
The Last House on the Left, The Hills Have Eyes og Wes Craven's New Nightmare er også alle bedre film end Scream.

Smag og behag. jeg synes værken Scream eller Morderisk Marreridt er uhyggelig... der skal altså noget mere til at skræmme mig men jeg er uenig med dig i det med skuespillet. dvs. Scream havde ikke de mest talentfulde skuespillere men det synes jeg bestemt heler ikke Morderisk Marreridt havde så det er et dårligt argument for at vælge Morderisk Marreridt over Scream. som jeg alerede har skrevet synes jeg Scream hvar et frisk pust for gyser genren der på det tidspunkt ikke havde set en gyser som denne før (jeg havde iværtfald ikke). Jeg har aldrig kunnet se hvad folk synes er så fantastisk ved Freddy krueger (eller Jason og Michael for den sags skyld) og i mit hoved er det Morderisk Marreridt der er en elendig popcorns gyser men sådan er vi så forskelige. Jeg synes heler ikke Scream er et mesterværk men den er klart den bedste af de nævnte film.
Gravatar

#30 Åkepool 16 år siden

#25 - Aha ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: